نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: طرح مردمی سازی یارانه‌ها که توسط دولت در حال اجرا است گام بلندی در راستای حمایت همه جانبه از تولید ملی و مصرف کننده است.
کد خبر: ۱۰۴۶۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷ 22 May 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در گردهمایی ائمه جمعه استان مرکزی در مصلی اراک افزود: ائمه جمعه در این شرایط وظیفه دارند ویژگی‌های این طرح ارزشمند را برای مردم تشریح و تبیین کنند.
وی ادامه داد: همراهی طلاب، روحانیون و ائمه جمعه برای اجرای دقیق طرح مردمی سازی یارانه‌ها یک ضرورت است و این طرح سرآغاز ایجاد تحول در نظام اقتصادی کشور است و همه باید کمک کنند تا به خوبی و با دقت اجرا شود.
وی یادآورشد: طلاب، روحانیون و ائمه جمعه در تحقق جهاد تبیین مورد نظر رهبر معظم انقلاب پیشگام باشند.
وی افزود: تشریح دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و آگاه سازی نسل جوان از توطئه‌های دشمنان نظام، وظیفه خطیر روحانیون و ائمه جمعه در راستای تحقق جهاد تبیین است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی اضافه با بیان اینکه طلاب و روحانیون از ابتدای نهضت انقلاب اسلامی همراه و پشتیبان امام راحل بودند، اظهار داشت: این قشر از جامعه امروز نیز باید وظیفه خود را به درستی ایفا کند.
آیت الله دری نجف آبادی تاکیدکرد: جمهوری اسلامی امروز به برکت خون مطهر شهدا به یک قدرت ملی، منطقه ای و بین المللی تبدیل شده و هیچ‌ مسئله ای نباید این قدرت را تضعیف کند و همه طرح ها و برنامه های اجرایی کشور باید در راستای تقویت وحدت و انسجام ملی باشد.
وی اضافه کرد: تحقق رشد ۸ درصدی اقتصاد کشور یک ضرورت مهم است و دولت سیزدهم عزم راسخ برای تحقق این مسئله دارد و تمام ظرفیت های مختلف کشور باید در این راستای بکار گرفته شود.
امام جمعه اراک گفت: مدیریت ارز در کشور از اهمیت بسیاری برخوردار است و نباید ارز کشور در مسیر واردات کالاهای مصرفی و غیر ضروری هزینه شود و دولت باید در این مسیر نیز تدابیر حکیمانه بیندیشد.
آیت الله دری نجف‌آبادی افزود: مقابله با قاچاق کالا نیز یک مسئله مهم است که دولت وظیفه دارد در این امر مهم برنامه‌ریزی‌های حکیمانه تدوین کند، چرا که قاچاق کالا نه تنها تولید داخلی را با مشکل مواجه می کند، بلکه چرخه سالم اقتصاد ملی را با خطر رو به رو می سازد و هیچ کشوری نسبت به قاچاق کالا چشم پوشی و مماشات نمی‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار