معاون هماهنگ كننده فرماندهي كل انتظامي كشور با اشاره به اينكه انسجام ملي در دفاع و مقاومت مردمي نمونه اي از ايثار و از خود گذشتگي در آزاد سازي خرمشهر بود از امانتداري به عنوان يكي از مهمترين خصيصه هاي پليس در صحنه هاي ماموريتي ياد كرد و گفت: مرزبانان چشمان بيدار ما در سرحدات كشور هستند.
کد خبر: ۱۰۴۵۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳ 18 May 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،سردار" محمد علي نوري نژاد" در مراسم فارغ التحصيلي دانش آموختگان مركز آموزشي علمي- تخصصي مالك اشتر در اراك با گراميداشت حماسه سوم خرداد سالروز آزادسازي خرمشهر و ياد و خاطره شهداي گرانقدر افزود: خانواده شهدا راهنما و چراغ هدايت ما در حوزه هاي ماموريتي و زندگي همه ما در مجموعه فرماندهي انتظامي كل كشور به شمار مي روند.
وي از حضور خانواده هاي دانش آموختگان مراكز آموزشي در اين مراسم كه چنين فرزنداني خداشناس و متعهد براي خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران تحويل دادند، تقدير كرد.
معاون هماهنگ كننده فراجا با بيان اينكه در آستانه سوم خرداد و آزاد سازي خرمشهر و دلاورمردي هاي رزمندگان اسلام قرار گرفته ايم، افزود: مقاومت اسلامي رزمندگان خونين شهر را به خرمشهر تبديل و از دست غاصبان بعثي نجات داد.
سردار نوري نژاد در ادامه تاکید كرد: نيروهاي نظامي و انتظامي جمهوري اسلامي به مولا امام حسين (ع) اقتدا كرده و در تمام مراحل خدمتي چه در شعار و حماسه سرايي و چه در عمل از سرور و سالار شهيدان الگو مي گيرند.
وي از امانتداري به عنوان يكي از مهمترين خصايص پليس در صحنه هاي مختلف ماموريتي ياد كرد و گفت: پليس امانتدار با حفظ اسرار و واقعيات در صحنه هاي ماموريتي امين و خدمتگزار مردم است.
اين مقام ارشد انتظامي كشور با تاكيد در به كار بستن آموزه هايي كه دانش آموختگان در دوره هاي آموزشي فرا گرفته اند پس از ورود به عرصه خدمت اظهار داشت: موظف به رعايت انضباط در تمام سطوح خدمتي مي باشند.
معاون هماهنگ كننده فرماندهي كل انتظامي كشور در ادامه سخنان خود به دانش آموختگان و فراگيران مراكز آموزشي فراجا تاكيد كرد قدر جواني خود را بدانيد و درهمه زمينه ها براي خودسازي و خدمت شايسته به مردم و خانواده هايتان نهايت استفاده را ببريد.
اين مقام ارشد فراجا با تاكيد در بكارگيري امكانات و تجهيزات به روز و فن آوري هاي آماده در انجام خدمت گفت: كاركنان نيز با بكارگيري اين فن آوريها و تجهيزات خدماتي شايسته و بهتر و دقيق تر به شهروندان ارائه دهند.
سردار نوري نژاد  با تاكيد برتلاش مسئولان انتظامي كشور در خصوص معيشت كاركنان از ساخت ۶۰ هزار واحد منزل سازماني طي دو دوره ۵ ساله خبر داد.
وي با بيان اينكه مرزبانان چشمان بيدار، در سر حدات كشور به شمار مي روند ، افزود : فرماندهي كل انتظامي با تدبير و برنامه ريزي هاي وسيع در تمام ساعات شبانه روزي و در تمام ماموريت ها به خصوص تامين امنيت مرز ها و محورهاي مواصلاتي مراقب جان و مال و ناموس مردم بوده و در اين راه از جان مايه گذاشته است.
معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي كل كشور به تلاش پليس راه و راهور در محور هاي مواصلاتي اشاره و خاطر نشان كرد:  تامین امنيت ترافيكي آرامش خاطر شهروندان را در سفر به همراه دارد.
سردار نوري نژاد با تاكيد بر حفظ حس و حال و معنويات دوره آموزشي در كل دوران خدمت اظهار داشت: شهيد " ابراهيم هادي" كه اين دوره مزين به نام اين شهيد بزرگواراست مهمترين و شايسته ترين الگو براي جوانان به شمار مي رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار