فرمانده انتظامی شهرستان خمین از عملیات شناسایی و دستگیري سارق زورگيري كه ۳ سکه طلا را از یکی از شهروندان خمیني به سرقت برده و متواری شده بود خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۳۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰ 10 May 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ "هادی افراسیابی" افزود: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف سکه های طلا از شهروندی با متوسل شدن به زور و تهديد سلاح سرد در یکی از مناطق شهرستان خمین، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
این مقام انتظامی با بیان این که کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان خمین با انجام تحقیقات فنی و گسترده، سرانجام موفق به شناسایی متهم در یکی از شهرستان های همجوار شدند، یادآور شد: کارآگاهان پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
وی اظهارداشت: سارق دستگیرشده در بازجوئی‌های فنی پلیس و در مواجه با ادله و مستندات موجود و مواجهه حضوری با مالباخته به سرقت ۲ عدد سکه تمام و یک ربع سکه بهار آزادی اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان خمین در پایان با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد، افزود: شهروندان باید به منظور پیشگیری از هرگونه سرقت هشدارهای انتظامی و نکات ایمنی را رعایت کنند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار