نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تاکنون در برابر تمام توطئه‌های دشمنان قرآن و اسلام ایستاده و اجازه توطئه‌ علیه ملت کشور را به آنان نداده‌اند.
کد خبر: ۱۰۴۰۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱ 22 April 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک، با گرامیداشت بیست و نهم فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و دوم اردیبهشت روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود:نیروهای مسلح عامل عزت و اقتدار ایران اسلامی و پشتیبان ملت و انقلاب هستند.
وی ادامه داد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران فدایی ولایت هستند و اگر این نیروهای جان برکف نبودند دشمنان اسلام و قرآن و این گرگ‌های آدم خوار به فردی در کشور رحم نمی‌کردند.
امام جمعه اراک گفت: قدرت نیروهای مسلح در همه بخش‌های امنیتی، استراتژیکی، موشکی، زمینی، هوایی، دریایی و امنیتی ارزشمند است و در این حوزه به همت نیروهای مخلص و متعهد، کشور توانسته در منطقه بدرخشد و این توان باید همواره در بالاترین سطح باشد.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار داشت: قدرت معنوی، روحیه جهادی و نگرش دینی نیروهای مسلح انقلاب اسلامی ایران عاملی برجسته است که کمتر در نیروهای مسلح سایر کشورها می توان سراغ گرفت.
وی با تاکید بر برگزاری هرچه با شکوهتر روز قدس توسط ملت مومن و انقلابی استان مرکزی و به خصوص اراک، اضافه کرد: مردم ایران اسلامی در مدت ۴۲ سال گذشته روز قدس را با عظمت و باشکوه برگزار کرده و هفته آینده نیز آیین روز قدس را هرچه باشکوهتر برگزار می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: برخی افراد با وجود با عظمت امام راحل(ره)، رهبر معظم انقلاب، علما و شهدای انقلاب اسلامی به دنبال این هستند که پهلوی بازگردد این افراد اگر در کربلا هم بودند امام حسین(ع) را نیز تنها می گذاشتند.
آیت الله دری نجف آبادی با یادآوری وجود برخی مشکلات اقتصادی در کشور گفت: نیاز است در کنار مشکلات کارنامه درخشان انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف علمی و نظامی نیز دیده شود.
وی ادامه داد: در دوران طاغوت با وجود صادرات پنج و ۶ میلیون بشکه نفت از کشور به آمریکا و اسرائیل، توان ساخت یک اصلحه ژ۳ نیز در کشور وجود نداشت.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با یادآوری حادثه دلخراش مدرسه پسرانه در افغانستان، غرب و شرق کابل، مزار شریف و حمله به کنسولگری ایران در این کشور، افزود: طالبان باید امنیت را در این کشور برقرار کنند و نباید خودشان در این مسائل نقش داشته‌ باشند.
آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه اراک گفت: توهین به قرآن کریم در کشورهای اروپایی ننگ دیگری بر غرب، استکبار جهانی و مدعیان دموکراسی است.
وی ادامه داد: استکبار جهانی و مدعیان دموکراسی از جنایتکاران حمایت کرده و نسبت به قرآن کریم بی‌احترامی می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار