مراسم معارفه رئیس جدید کمیته امداد شهرستان خنداب با حضور قائم مقام کمیته امداد، فرماندار و امام جمعه شهرستان خنداب و جمعی از مسئولان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۲۴۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶ 24 January 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، عدالت بهرامی ، قائم مقام کمیته امداد استان،با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین میلاد با سعادت امام خمینی(ره) ،گفت:خدمت به محرومین و دستگیری از نیازمندان از تاکیدات آموزه‌های دینی و توفیقی برای امدادگران کمیته امداد است.
وی افزود:کمیته امداد تنها نهادی است که امام خمینی(ره) اجازه دادن نامشان بر تارک آن بدرخشد و این مسئولیت امدادگران را سنگین تر می کند.
وی در ادامه اساسنامه کمیته امداد بالاترین سند راهبردی این نهاد مقدس دانست و گفت: تمام فعالیت ها بر اساس این اساسنامه برنامه ریزی می شود.
بهرامی اضافه کرد:بیشترین جامعه هدف کمیته امداد امروز زنان سرپرست خانوار هستند و توانمندی مددجویان و ایجاد اشتغال پایدار از مهمترین اولویت‌های امروز کمیته امداد است.
شایان ذکر است، در این مراسم بهزاد محمدی با حکم مدیر کل کمیته امداد استان به سمت ریاست جدید کمیته امداد شهرستان خنداب برای یکسال منصوب و از زحمات اعطاف که به مقام بازنشستگی نائل آمد قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار