سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک گفت :از روز سی‌اُم دی ماه نیروهای سازمان مدیریت پسماند عملیات برف روبی، نمک پاشی، یخ زدایی و شست و شوی خیابان ها را به صورت شبانه روزی انجام دادند تا رضایت حداکثری شهروندان فهمیم اراکی حاصل شود.
کد خبر: ۱۰۲۴۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳ 24 January 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، مهدی فدوی، با اشاره به اینکه نیروهای این سازمان به صورت شبانه روزی مشغول برف روبی و نمک پاشی معابر بودند ادامه داد: از زمان شروع بارش نزولات آسمانی ۳۵ دستگاه خاور، ۱۲ دستگاه کامیون نمک پاش دستی، ۷ دستگاه نیسان وانت و ۵ دستگاه نمک‌پاش مکانیزه عملیات نمک پاشی و برف روبی را در معابر سطح شهر اراک آغاز کردند و در این بین نیز پنج خودروی گشت اجرایی با استقرار در نقاط حادثه خیز پیگیری لازم را برای سهولت در تردد شهروندان انجام دادند.
وی افزود: در این مدت ۴۳۰ نفر از پاکبانان زحمتکش سازمان مدیریت پسماند شهرداری، عملیات برف روبی و یخ زدایی معابر را به صورت دستی انجام دادند که صمیمانه از فداکاری و زحمات بی بدلیل این قشر قدردانی میکنم.
سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری با اشاره به شست و شوی معابر و حاشیه خیابان ها ادامه داد: صبح روز شنبه دوم بهمن ماه عملیات پاکسازی و شست و شوی خیابان ها از گل و لایه باقی مانده از بارش برف آغاز شد و همچنان نیز ادامه دارد.
فدوی اضافه کرد: واتر جت های سازمان مدیریت پسماند، شست‌وشو بلوارها و المان های سطح شهر را انجام داده و درحال حاضر نیز پنج دستگاه تانکر، مشغول شستشوی حاشیه خیابان ها هستند.
وی گفت: از زمان شروع بارش نزولات آسمانی ۹۰۰۰ عدد کیسه نمک در ایستگاه های آتشنشانی و مساجد توزیع شده و ۲۵۰ تن ماسه‌نمک نیز در معابر سطح شهر توسط اکیپ های خدمات شهری پاشیده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار