معاون پرورشی و هماهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: همزمان با ایام سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، ۲هزار ویژه برنامه در واحدهای آموزشی استان اجرا می شود.
کد خبر: ۱۰۲۳۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶ 22 January 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، معصومه انصاری افزود: سودای تجزیه طلبی و گروه­های منحرف که از طرف دشمنان در اطراف ایران شکل می­گیرند و سعی در نفوذ به خاک جمهوری اسلامی دارند به دلیل تأثیرگذاری انقلاب اسلامی بر همه دنیاست و دشمنان از انعکاس بیرونی انقلاب اسلامی هراس دارند زیرا انقلاب اسلامی اجازه­ی آقایی بدون حد و مرز را به هیچ یک از آنها نمی­دهد.
وی یادآورشد : مقام معظم رهبری مدّ ظله العالی، انقلاب اسلامی ایران را بزرگترین و مردمی­ترین انقلاب در جهان معرفی کردند زیرا شعارهای انقلاب اسلامی جهانی، فطری، درخشان و همیشه زنده است و هیچگاه به فراموشی سپرده نخواهد شد.
سپس انصاری پیرامون ایام گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: بهترین راهنمای ما درباره موضوع دهه فجر همان بیانیه گام دوم انقلاب است که توسط مقام معظم رهبری مدّ ظله العالی در گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی رونمایی شده است و ما نباید اجازه دهیم افتخارات جمهوری اسلامی برای کسی پنهان بماند زیرا بر همه ما واجب است برکات انقلاب اسلامی را به جوانان انتقال دهیم تا تحت تأثیر تبلیغات سو دشمن قرار نگیرند.
وی با اشاره­ای به اجرای سرود ۱۳۵۷ نفره دانش آموزان همزمان با ۲۲ بهمن ماه در اراک گفت: چهاردهمین دوره سرود ۱۳۵۷نفره که یکی از فعالیت های مورد نظر این اداره کل می باشد، امسال هم در روز ۲۲ بهمن برگزار می­شود.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی به عناوین مهمترین برنامه های دهه فجر امسال در آموزش و پرورش اشاه کرد و افزود: امسال در ایام دهه مبارک فجر بالغ بر ده ها برنامه ستادی و بیش از دو ویژه برنامه در دو هزار واحد آموزشی استان اجرا می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار