مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت:جاده‌ها استان باز است و مشکلی برای تردد در راه‌های استان وجود ندارد.
کد خبر: ۱۰۲۳۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹ 22 January 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،مهرداد جهانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۵۵ هزار کیلومتر باند از جاده‌های این استان در مدت ۱۰ روز گذشته برفروبی و پاکسازی شد افزود: ۳۸۰ نفر راننده و راهدار در قالب ۵۴ گروه در این مدت آماده باش و وظیفه برفروبی و پاکسازی جاده‌ها شهرستان‌های استان مرکزی را برعهده داشته‌اند.
وی ادامه داد: ۱۴هزار تن مخلوط ماسه و نمک در این مدت توسط راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی برای جلوگیری از لغزندگی و حوادث رانندگی در جاده‌های استان پخش شد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی یادآورشد: ۲۲۶ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین طی این مدت در جاده‌های استان مشغول برفروبی بوده‌اند.
جهانی از مردم خواست پیش از سفر از طریق سامانه‌های ارتباطی و برخط ۱۴۱، اپلیکیشن موبایلی ۱۴۱، سایت ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی اطلاع کسب کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: نیاز است مردم پیش از سفر وسایل نقلیه خود را به وسایل گرمایشی تجهیز کرده و زنجیر چرخ به همراه داشته‌ باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار