رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساوه گفت: جلسه ستاد خدمات‌ سفر شهرستان ساوه ویژه نوروز ۱۴۰۱، در محل فرمانداری شهرستان ساوه برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۲۳۶۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸ 20 January 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، رضا ایاز افزود: در این جلسه که به ریاست مهدی الیاسی فرماندار شهرستان ساوه و با حضور مدیران دستگاه‌های عضو ستاد برگزار شد، بر آمادگی این شهرستان برای میزبانی شایسته از مهمانان نوروزی تأکید شد.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساوه با تاکید به تشکیل کمیته‌های ده‌گانه بر اساس دستورالعمل مربوطه گفت: مقرر شد کمیته‌های ده‌گانه تشکیل و نتیجه نشستهای تخصصی خود را در جلسه اتی گزارش دهند.
ایاز با اشاره به جاذبه‌های گردشگری و نیز آثار فرهنگی تاریخی این شهرستان بر آمادگی کامل دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفرو آمادگی تمام دستگاههای عضو برای میزبانی شایسته از مسافران در نوروز ۱۴۰۱ تأکید کرد.
او گفت: آمادگی پمپ بنزینها، نظارت بر سرویسهای بهداشتی و نمازخانه‌ها، نانوائیها و مراکز عرضه ارزاق و مایحتاج مردم، بقاع متبرکه پارکها و فضای سبز، رفع نواقص تابلوهای راهنمای شهری و جاده‌ای، همچنین رفع کمبودها و نوقص بانکها و مراکز بهداشتی و درمانی و خدمات جاده‌ای از مهم‌ترین موضوعاتی بود که در این جلسه موردبررسی قرار گرفت.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساوه اضافه کرد:نظارت بر تاسیسات گردشگری، تهیه اقلام تبلیغاتی، استفاده از فناوری و ظرفیت جدید تبلیغات در کنار عملکرد کمیته‌های تخصصی در ستاد، بسیار حائز اهمیت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار