در مراسمی با حضور فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی ، فاطمه مهاجرانی معاونت برنامه ریزی و مشارکتهای مردمی سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیزات مدارس کشور ،جعفری مدیر عامل و معاونت نیروی انسانی دانشگاه فرهنگیان کشور ، على فخاری رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان مرکزی از " حاج غلامعلی توکلی" خیر مدرسه ساز اراکی قدردانی شد.
کد خبر: ۱۰۲۳۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷ 19 January 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،" حاج غلامعلی توکلی" از خیرین مدرسه ساز استان مرکزی و از اهالی و بازاریان قدیمی شهر اراک است که تا کنون در امر مقدس مدرسه سازی فعالیت و مشارکت های ویژه ای داشته است و بخش اعظمی از داشته های خود را در این راه صرف کرده است .
اولین پروژه و مدرسه توسط ایشان در سال ۱۳۸۵ با نام مدرسه «مرحوم مهدی توکلی»، یادبود پدر ایشان واقع در کوی رضوی (شهرک گردو) شهر اراک ساخته شده است.
ایشان تا کنون هفت پروژه و مدرسه را احداث و در ساخت آنها مشارکت فعالی داشته است.
یکی از مهم ترین پروژه های ایشان ایجاد کلینیک و درمانگاه فرهنگیان در فاز یک است که هم اکنون این پروژه در مرحله اجرای فاز دو با نام " مدرسه سلاکت سپهر" قرار دارد .
وی هم اکنون در حال ساخت خوابگاه ۲۰۰تخته دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در محل پردیس زینب کبری شهر اراک می باشد .
دبیرستان ۱۲کلاسه مادر شهرک علی ابن ابیطالب اراک از دیگر پروژه های در دست احداث با مشارکت ایشان می باشد.
آموزشگاه کوی جوادیه واقع در منطقه مهر دشت «گاو خانه اراک» که توسط ایشان ساخته و به اتمام رسیده است در ایام دهه فجر امسال افتتاح می شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار