استاندار مرکزی گفت: یکی از علل عدم توفیق آرمانی در عرصه محرومیت زدایی ناشی از مقوله کلان و ابرمسئله بزرگ ناکارآمدی در کشور است که در ذیل آن یک سلسله و زنجیره از مسائل شکل می‌گیرد و در راس آن بروکراسی و دیوان سالاری مفرط است که پیشینه بلندی دارد.
کد خبر: ۱۰۲۳۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴ 19 January 2022

 


به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص الائمه در نشست معارفه و تکریم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی افزود: این پدیده موجب شده تا هم افزایی کاملی که مجموعه‌ها باید داشته باشند، انجام نشود یا مراتبی از فعالیت‌ها موازی و یا هم پوشانی شوند.
وی یادآورشد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با عملکرد درخشان و کارآمد سرآمد دستگاه‌ها و سازمان‌هایی است که در امر محرومیت‌زدایی خدمت رسانی دارند.
وی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یادگار حضرت امام راحل است و اکنون نهادهای متعددی در حوزه محرومیت زدایی فعال هستند و نهادهای متعدد غیردولتی و بخش‌های مردمی در حوزه محرومیت زدایی فعالیت دارند که حجم گسترده‌ای را ترسیم می‌کنند.
استاندار مرکزی گفت: با حضور این بخش‌ها حرکت خوبی در حوزه محرومیت‌زدایی صورت گرفته اما واقعیت این است که هنوز بعد از چند دهه محرومیت به طور کامل پایان نپذیرفته و هنوز بخش‌های متعددی در همین استان مرکزی دست به گریبان موضوعات و شاخه‌های متعددی از محرومیت از جمله در بخش مسکن هستند.
وی توضیح داد: استانداری مرکزی هفته گذشته ستاد مرکزی هماهنگی و هدایت طرح‌های محرومیت زدایی را تشکیل داد البته نه فقط تشکیل ستاد، بلکه ستاد قرارگاهی، تا بتوانی هم افزایی موثر در بخش دولتی، همگام با حوزه‌های عمومی و غیردولتی را ایجاد کرد و یکی از نیروهای توانمند دعوت به همکاری شده و اختیارات استانداری به این ستاد تفویض تا بتواند با همه دستگاه‌ها همراه باشد.
مخلص الائمه افزود: این مهم باعث خواهد شد سرعت و شتاب در امر محرومیت زدایی استان به وجود آید و دستگاه‌های مرتبط استان مرکزی که یکی از این مجموعه‌ها بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است، همکاری تنگاتنگی داشته باشند.
سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی هم گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به برکت نام امام خمینی(ره) و توجه مقام معظم رهبری به عنوان نهاد متولی مسکن محرومان و تلاش برای محرومیت زدایی فعالیت دارد.
علی عسگری افزود: با روحیه جهادی، تلاش در اجرای منویات مقام معظم رهبری و اهداف دولت مردمی، امیدواریم مقاوم سازی روستایی در سال ۱۴۱۰ با تلاش مضاعف محقق شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار