رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: هم اینک ۵۴ درصد مسکن روستایی استان مرکزی نوسازی شده و ۴۶ درصد باقی مانده نیز باید مورد نوسازی قرار گیرد.
کد خبر: ۱۰۲۳۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳ 19 January 2022

 


به گزارش تابناک مرکزی،اکبر نیکزاد در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی در اراک با بیان اینکه
ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی از مجموع یک میلیون واحد مسکونی تعهد مورد نظر دولت، برعهده این بنیاد قرار داردافزود: اکنون ۲۱۰ هزار و۳۷ واحد مسکونی شامل ۱۵۷ هزار و ۶۹۹ واحد در روستاها و ۵۴ هزار ۳۳۸ واحد در شهرها توسط بنیاد مسکن در حال ساخت است.
وی اظهار داشت: اطمینان دارم با همکاری فعالان بنیاد مسکن و عشق و علاقه به خدمت گذاری، ساخت یک میلیون مسکن که قول رئیس جمهور است، محقق شود.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: اکنون بازسازی ۱۰ نقطه از کشور بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار دارد که شامل ۶ نقطه زلزله زده و چهار نقطه سیل زده است.
نیکزاد افزود: با بروز هر حادثه، بنیاد مسکن در کنار مردم است و تلاش دارد ضمن کاهش استرس شهروندان خسارت دیده، قبل از تحقق هرگونه اعتبار و تسهیلات بلاعوض، بازسازی را آغاز کند.
وی اظهار داشت: ۲۰ شرکت زیر مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار دارد که وظیفه ساخت پُل، تونل، راه آهن، مترو و جاده را برعهده دارند و از محل درآمد این شرکت‌ها برای فعالیت‌های بنیاد هزینه می‌شود.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: اکنون در خرمشهر این بنیاد زمین‌های شوره زار را تبدیل به زمین زراعی تولید گندم کرده و پرورش ماهی را نیز در دستور کار دارد.
نیکزاد، با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بازار بورس فعالیت ندارد، افزود: بنیاد مسکن درآمد حاصل از شرکت‌ها را به حساب ۱۰۰ امام واریز و برای ساخت مسکن اقدام می‌کند.
وی اظهار داشت: کارهای بسیاری بر روی زمین باقی مانده است و بنیاد منشا خیر و برکت بوده و امروز باید تلاش مضاعف صورت گیرد تا دغدغه مردم در تامین مسکن رفع شود.
نیکزاد افزود: خدمت کردن در جمهوری اسلامی عبادت است اما خدمت در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ویژگی و شرایط خاصی دارد زیرا این مجموعه یک ریال بار مالی در بودجه جاری کشور به گردن دولت ندارد.
وی اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عصای دست مسئولان نظام است و بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله را برعهده دارد.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: فرصت خدمت رسانی به مردم همیشه فراهم نیست و مدیران باید در هر دستگاهی و هر سنگری قرار دارند بهترین خدمت به مردم را ارایه کنند.
در این مراسم از زحمات محمدرضا رضافرح قدردانی و علی عسگری به عنوان سرپرست جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار