رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرندیه از پرداخت یک میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به هنرمندان این شهرستان از ابتدای سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۳۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳ 18 January 2022

 

 


به گزارش تابناک مرکزی، زهرا رنجبر افزود: سهم صنایع‌دستی شهرستان زرندیه از این تسهیلات در سال جاری، یک میلیارد ریال است که به متقاضیان پرداخت شد.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرندیه یادآورشد: این تسهیلات در اختیار هنرمندان تحت پوشش در رشته های صنایع‌دستی میناکاری و تراش سنگهای قیمتی هر کدام به مبلغ ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون ریال قرار گرفت.
رنجبر با اشاره به اینکه ۳۰ هنرمند فعال صنایع‌دستی در این شهرستان وجود دارد، افزود: هر سال اعتباراتی از طریق اداره کار استان به این شهرستان اختصاص داده می‌شود که سهم مشاغل خانگی شهرستان از این تسهیلات تا این لحظه یک میلیاردریال بوده که به متقاضیان پرداخت شد.
او با تاکید بر نقش مشاغل خانگی در اقتصاد خانواده‌ها و شهرستان ادامه داد: روی آوردن افراد به مشاغل خانگی با توجه به مزایایی که این مشاغل دارد، می‌تواند نقش بسیار موثری در اقتصاد خانواده‌ها و در نهایت پویایی اقتصادی شهرستان داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار