مدیر امور شهر شهرداری اراک گفت: اکیپ های امدادی و خدمت رسان و ماشین آلات شهرداری اراک در آماده باش کامل هستند.
کد خبر: ۱۰۲۲۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳ 17 January 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، سلیمی با اشاره به اعلام بارندگی توسط سازمان هواشناسی افزود: با توجه به اطلاعیه اداره هواشناسی مبنی بر شروع بارش ها در شهر اراک از عصر امروز، نیروهای ستادی، اجرایی، خدمات شهری و فضای سبز شهرداری در حالت آماده باش قرار دارند و کلیه تجهیزات و ماشین آلات زمستانه نیز از قبیل برف روب و نمک پاش نیز به حالت عملیاتی در آمده و آماده خدمت رسانی به همشهریان هستند.
مدیر امور شهر شهرداری اراک، با اشاره به آماده باش ۴۳۰ نیروی ستادی، اجرایی و خدمات شهری به صورت ۲۴ ساعته(دو شیفت ۱۲ ساعته) در سطح شهر گفت: همچنین بیش از ۱۰۰ دستگاه از انواع ماشین آلات و تجهیزات زمستانه شامل: نمک پاش مکانیزه، گریدر، بیل مکانیکی، بیل بکهو، کامیون تک، خاور، کامیون ده چرخ برف روب، باب کت، نیسان، لودر نیز برای عملیات برف روبی معابر به حالت آماده باش و عملیاتی قرار دارند.
سلیمی اضافه کرد:مخازن مربوط به قرار گیری کیسه های نمک برای جلوگیری از یخ زدگی معابر در چند نوبت شارژ شده، تا در صورت شدت بارش ها بتوانیم سریع تر به همشهریان خدمت رسانی کنیم.
وی ادامه داد: همچنین در ایستگاه های آتش نشانی بسته های مربوط به نمک مخصوص برای استفاده شهروندان وهمچنین مساجد و بیمارستان ها توزیع شده است که در مجموع هزار بسته را شامل می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار