مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از افتتاح فاز دوم پروژه مجتمع گردشگری و سلامت بارمان در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۲۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸ 16 January 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، مصطفی مرزبان در بازدید از پروژه مجتمع گردشگری بارمان در شهرستان اراک افزود:عملیات احداث پروژه مجتمع گردشگری و ورزشی بارمان که در محور کمربندی جنوبی اراک در منطقه نمونه گردشگری گردو قرار دارد سال ۹۶ آغاز شد.
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی بااشاره به اینکه این پروژه از ۲۵ میلیارد ریا تسهیلات استفاده کرده ادامه داد: فاز نخست این پروژه ،فاز اول شامل فضای های ورزشی و اسب سواری است که سال گذشته آغاز به کار کرده است و فازهای بعدی شامل؛سوئیت های اقامتی، سفره‌خانه سنتی، سالن چند منظوره و ... این مجتمع روز‌های پایانی تکمیل را طی می‌کند و در آینده نزدیک، بهار ۱۴۰۱، فاز دوم آن افتتاح می شود.
مرزبان افزود:این پروژه به‌وسیله بخش خصوصی انجام شده و سرمایه‌گذار آن ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه کرده است و پیش‌بینی می‌شود ۳۵ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کند.
او یادآورشد: مساحت این مجتمع در زمینی به مساحت یک هکتار است که فاز نخست آن ورزشی تفریحی و اسب سواری است و فاز دوم اقامتی و پذیرایی است.
مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی یادآورشد: تکمیل کل این طرح می‌تواند در توسعه گردشگری استان و بویژه شهر اراک نقش مهمی داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار