استاندار مرکزی گفت: همانطور که انتظارش را داشتیم روند کرونا در استان افزایشی و نگران کننده شده است.
کد خبر: ۱۰۲۲۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹ 16 January 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، فرزاد مخلص الائمه در جلسه ستاد مدیریت کرونا استان مرکزی افزود: پیش بینی می‌شود هفته آینده به شرایط دشواری برسیم بنابراین لازم است شهروندان در همه رده‌های سنی نسبت به تزریق مرحله سوم واکسن اقدام کنند.
وی با اشاره به اینکه همان‌طور که پیش بینی می‌شد در شرایط شکننده و نگران کننده‌ای هستیم و روند مبتلایان به کرونا در استان مرکزی با شدت بیشتری همراه شده است، تاکید کرد: اکنون تمامی برندهای مختلف واکسن در استان مرکزی موجود است و مردم نباید نسبت به تزریق واکسن سهل انگاری کنند.
استاندار مرکزی با قدردانی از دانشگاه علوم پزشکی در اجرای واکسیناسیون عمومی یادآورشد: چون علایم آنفولانزا و کرونا مشترک است تاکید می‌شود مردم در موارد مشکوک به پزشک مراجعه و از خوددرمانی پرهیز کنند.
مخلص الائمه با تاکید بر اینکه سویه جدید کرونا کودکان و نوجوانان را نیز درگیر می‌کند بنابراین باید نسبت به تزریق واکسن و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جدیت بیشتر داشت، گفت: ارایه آموزش حضوری در مدارس مهم است و از این شیوه آموزشی که اثرگذاری بهتری دارد و این در حالی است که حمایت قاطع خانواده‌ها و مسئولان آموزشی از آموزش حضوری وجود دارد.
وی یادآور شد: باید رعایت دستورالعمل‌ها جدی‌تر گرفته شود زیرا موج سنگینی است و ایام شاد دهه فجر، رجب و شعبان پیش رو است و با نزدیک شدن به تعطیلات سال جدید باید از درگیر شدن با بیماری جلوگیری شود.
وی خطاب به رسانه ها گفت: اهالی رسانه به ویژه در اراک و ساوه از ابزار خود برای افزایش سطح آگاهی و حساسیت مردم در مقابله با کووید ۱۹ استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار