رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمین از پیشرفت فیزیکی ۱۰ تا ۹۰ درصدی پروژه های گردشگری این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۲۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳ 15 January 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، علی مشهدی با اشاره به بازدید از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال ساخت شهرستان خمین افزود: بازدید امروز از پروژه‌های در حال ساخت شهرستان خمین به عنوان زیرساخت‌‌های گردشگری انجام شد این بازدیدها به صورت دوره‌ای و مستمر برای ارزیابی میزان پیشرفت پروژه‌ها انجام می‌گیرد.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خمین با اشاره به اینکه این بازدیدها به صورت سه ماهه برنامه‌ریزی شده است، یادآورشد: پروژه‌های گردشگری شهرستان خمین در سه ماه گذشته، ۱۰ درصد پیشرفت داشته‌اند.
او افزود: کاربری تمامی این طرح‌ها در حوزه گردشگری تعریف شده و بین ۱۰تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
مشهدی ادامه داد: این پروژه‌ها شامل ۵مجتمع گردشگری، ۲ سفره‌خانه سنتی ، یک مجتمع خدمات رفاهی بین راهی و یک واحد خانه مسافر می‌شود که به صورت مستمر روند پیشرفت فیزیکی آنها بررسی می‌شود.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خمین اضافه کرد: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح‌ها از سوی بخش خصوصی ۴۷۰میلیارد ریال برآورد شده و با بهره‌برداری از آنها زمینه اشتغال مستقیم حداقل ۲۲۳ نفر در این شهرستان پیش‌بینی می‌شود.
مشهدی با اعلام حمایت از سرمایه‌گذاران در بخش گردشگری ادامه داد: با توجه به جاذبه‌های گردشگری و گردشگرپذیر بودن این شهرستان توسعه مجتمع‌های گردشگری و واحدهای اقامتی برای جلب رضایت گردشگران از اولویت‌ها بوده و از سرمایه‌گذاران در این بخش حمایت‌های ویژه انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار