رئیس کمیسیون فنی، عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر اراک گفت: سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری باید نسبت به تخصیص اعتبار فوری ۱۶۰ میلیارد تومان برای خرید اتوبوس و میدل‌باس اقدام کند و با توجه به وضعیت ثبات اقتصادی در شرایط فعلی نباید در خرید آنها تأخیر داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۲۲۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷ 13 January 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، علی چگینی در جلسه کمیسیون فنی، عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر اراک، افزود: باید اولویت را بر مبنای خرید تولیدات داخلی دارای نشان یورو پنج قرار داد که امید می رود با افزایش تعداد اتوبوس‌های درون شهری، بخشی از نیازهای شهروندان برطرف شود.
وی یادآورشد: مسئولان شهرداری باید نسبت به قراردادهای منعقد شده پایبند باشند و در انجام امور از افراد صاحب‌نظر و متخصص استفاده کنند تا بتوان قبل از انعقاد قراردادها نقاط ضعف و ریسک‌های احتمالی را پیش‌بینی کرد.
رئیس کمیسیون فنی، عمران و شهرسازی شورای اسلامی کلانشهر اراک افزود: در پروژه آفتاب و پروژه‌های نیمه‌کاره عمرانی دیگر بیش از اندازه اتلاف وقت و سرمایه‌سوزی صورت گرفته است و باید طبق زمان‌بندی برنامه عملیاتی اقدام شود، زیرا در غیر این صورت باید تاوان خسارات بیشتر را متحمل شویم.
وی تاکید کرد: سازمان حمل و نقل شهری باید نسبت به تخصیص اعتبار فوری ۱۶۰ میلیارد تومان برای خرید اتوبوس و میدل‌باس اقدام کند و با توجه به وضعیت ثبات اقتصادی در شرایط فعلی نباید در خرید آنها تأخیر داشته باشد.
چگینی ادامه داد: فعال‌سازی فراکارت‌ها در سیستم اتوبوسرانی در راستای هوشمندسازی و خدمت شایسته باید در دستور کار قرار گیرد تا از هدررفت سرمایه‌های شهروندان جلوگیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار