فرمانده انتظامی استان از عمليات ماموران پليس آگاهی شهرستان كميجان در کشف ۱۸ هزار و ۸۰۰لیتر روغن صنعتی احتکار شده به ارزش تقریبی ۵ میلیارد و ۴۵۲ میليون ریال از منزلی در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۱۰۲۲۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰ 13 January 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، سردار"حسن مفخمی شهرستانی" افزود: در تداوم طرح هاي نظارت بر واحدهاي صنفي و برخورد با مخلان اقتصادي، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان کمیجان در تحقيقاتي از فعالیت فردی در زمینه احتکار روغن های صنعتی در منزلش در  این شهرستان با خبر شدند.
وی یادآورشد: سرانجام پس از انجام تحقیقات میدانی پلیس و در هماهنگي با دستگاه قضائي، منزل مذکور شناسايي و در بازرسي مأموران پليس آگاهی شهرستان کمیجان ا ۱۸ هزار و ۸۰۰لیتر روغن صنعتی که در اين مكان احتكار شده بود، کشف شد.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به ارزش۵ میلیارد و ۴۵۲ میلیون ریالی روغن های صنعتی كشف شده افزود: فرد محتکر در اين عمليات دستگير و پس از تشکیل پرونده، براي برخورد قانوني به دستگاه قضائي معرفي شد.
سردار مفخمی شهرستانی با قدردانی از همكاري آگاهانه مردم با پليس مرکزی در پیشبرد مأموریت های پلیسی، از شهروندان خواست تا در صورت كسب هرگونه اطلاعاتي در رابطه با احتكار كالا و لوازم اساسي مورد نیاز مردم، مراتب را برای پيگيري و برخورد قانونی لازم با سودجويان از طريق تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار