استاندار مرکزی از شهروندان خواست کرونا را همچنان جدی بگیرند و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را در دستور کار داشته باشند.
کد خبر: ۱۰۲۱۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰ 08 January 2022


به گزارش تابناک مرکزی، فرزاد مخلص الائمه در نشست ستاد مدیریت کرونا استان مرکزی افزود: اگر چه نسبت شیوع کرونا در استان مرکزی نسبت به گذشته بهبود یافته و امیدواری در جامعه ایجاد شده اما روندهای افزایشی ملی و بین‌المللی و برخی نشانه‌ها دلالت بر این دارد که سناریوی بدبینانه‌ای در پیش است و ممکن است به زودی شرایط نامطلوب و سختی ایجاد شود.
وی یادآورشد: شهروندان در همه رده‌های سنی مجاز به دریافت واکسن، باید نسبت به تزریق نوبت سوم واکسن کرونا اقدام کنند.
وی تاکید کرد: شرایط کرونا شکننده و نگران کننده است و رعایت شیوه نامه های بهداشتی باید بیشتر از گذشته مدنظر جامعه قرار گیرد.
مخلص الائمه ادامه داد: با توجه به آغاز فصل سرما و تداخلات تشخیصی و درمانی بین آنفلوآنزا و کرونا، نیاز است شهروندان از خوددرمانی بپرهیزند و در صورت کوچکترین علائم به پزشک مراجعه کنند.
استاندار مرکزی، گفت: مردم باید ضوابط پیشگیرانه را جدی‌تر از قبل رعایت کنند و دستگاه‌های مسئول با قدرت و قوت موارد مقابله‌ای را دنبال کنند و سخت‌گیری‌های خود را کاهش ندهند.
وی یادآور شد: در سویه جدید کودکان و نوجوانان بیشتر در معرض خطر هستند و باید با همه وجود از آنها محافظت شود.
وی با اشاره به اینکه آموزش حضوری در مدارس و دانشگاه‌ها در چارچوب ضوابط ستاد مدیریت کرونا انجام می‌شود، تاکید کرد: باید طرح مدرسه سالم و آموزش حضوری که فرمانداری اراک ایده‌پردازی شده در نقاط مختلف اراک و تمام شهرستان‌ها اجرایی شود.
وی اضافه کرد: رسانه‌ها چشم بینای مسئولان جامعه هستند و این قشر باید در شناسایی نقاط قوت، ضعف و ایرادات دستگاه‌های اجرایی در امر مقابله با ویروس کرونا نیز کمک دهند.
وی تاکید کرد: شهرستان‌های اراک و ساوه باید تلاش کنند تا به وضعیت هشدار نرسند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار