همرزم سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» و رزمنده جبهه مقاومت گفت: سیره و رفتار این شهید بزرگوار حجت را بر آحاد مردم و مسئولان تمام کرد.
کد خبر: ۱۰۲۰۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲ 03 January 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،سردار ابومهدی در آیین دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مصلی بیت‌المقدس اراک، افزود:همگان باید با تاسی از مکتب انسان سازی ایشان، زمینه ظهور امام عصر(عج) را فراهم کنند.
وی یادآورشد:شهید سلیمانی به عنوان مجاهد واقعی مسیر ولایت و انقلاب، همواره گوش به فرمان رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب بود.
وی افزود: ولایت مداری، ولایت باوری و ولایت محوری اساس فعالیت این سردار شهید بزرگوار بود و دیگران را نیز بر این امر مهم توصیه می‌کرد.
وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی پرورش‌ یافته مکتب فاطمی است و در دفاع از حریم ولایت و اسلام لحظه‌ای آرام و قرار نداشت.
رزمنده جبهه مقاومت اضافه کرد: شهید سلیمانی ولایتمداری در جهت نیل به اهداف والای انقلاب اسلامی و ایجاد وحدت و یکپارچگی بین ملت‌های مسلمان را در عمل به اثبات رساند و تمام زندگی خود را وقف خدمت به اسلام، دفاع از دین و حمایت از مستضعفان جهان کرد.
سردار ابومهدی اظهار داشت: به اعتقاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حضور نیروهای ایرانی در سوریه بر اساس حکم عقل و اخلاق است چرا که به لحاظ عقلی اگر ما در سوریه مقابل دشمنان ایستادگی نمی‌کردیم امروز باید در کشور با متجاوزان روبرو می‌شدیم.
وی اضافه کرد: در دوران جنگ تحمیلی ۴۴ کشور جهان صدام را بر علیه کشور پشتیبانی می‌کردند و تنها کشوری که به حمایت از جمهوری اسلامی برخواست سوریه بود و در شرایط کنونی به لحاظ اخلاقی باید رزمندگان ایرانی از ثبات و امنیت این کشور در برابر توطئه‌های استکبار جهانی دفاع می‌کردند.
رزمنده جبهه مقاومت، جهاد با نفس را از مهمترین ویژگی‌های سردار سلیمانی دانست و گفت: اگر امروز رهبر معظم انقلاب از این شهید سرافراز به عنوان رفیق یاد می‌نمایند به دلیل این بود که جهان در مقابل چشم او کوچک بود و همین امر باعث شد که خود آن شهید در دل معظم له بزرگ جلوه کند.
سردار ابومهدی افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با وجود جدیت در کار بسیار متواضع بود و همواره از مطرح شدن به خصوص مقابل دوربین‌ها پرهیز می‌کرد و این ویژگی مهم نیز زمینه ساز مدیریت اخلاص‌مدارانه ایشان در زندگی نظامی و شخصی شده بود.
وی ادامه داد: چتر محبت و احساس سردار شهید سلیمانی بر سر تمامی همراهان و همرزمان ایشان گسترده بود اما ایشان نسبت به والدین و فرزندان شهیدان محبت ویژه‌ای قائل بود و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا جزو برنامه‌های اصلی این شهید بزرگوار بود.
رزمنده جبهه مقاومت اظهار داشت: سردار حاج قاسم سلیمانی خود را وقف انقلاب اسلامی کرده بود و در طول عمر با برکت خود در راستای آرمان انقلاب، نظام و اطاعت از مقام معظم رهبری گام برداشت و به همین دلیل سیره این شهید بزرگوار می‌تواند چراغ راه آحاد مردم به خصوص مسئولان و دولتمردان باشد.
سردار ابومهدی شجاعت، آینده‌نگری، اقتدار در برنامه‌ریزی و اجرای عملیات‌های مختلف، صداقت در گفتار و عمل را از دیگر ویژگی‌های شهید سلیمانی دانست.
وی، گفتمان شهید «قاسم سلیمانی» را یک مکتب تربیتی انسان ساز معرفی کرد و گفت: امروز آن شهید بزرگوار نه متعلق به ایران و جبهه مقاومت، بلکه متعلق به تمامی آزادی‌خواهان جهان است و مردم پنج قاره جهان عظمت وجودی ایشان را می‌شناسند و خود را دلداده او می‌دانند.
رزمنده جبهه مقاومت یادآورشد: مقام معظم رهبری در کنار تمامی ویژگی‌های شهید سلیمانی، به صداقت و اخلاص آن شهید بزرگوار تاکید ویژه‌ای می‌فرمودند، چرا که سردار دل‌ها در پرتو ایمان به خدا و دین‌مداری در تمامی امور اخلاص در عمل را سرلوحه امور خود قرار داده بود.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه، فرزاد مخلص الائمه استاندار، فرماندار اراک، معاونان استاندار، مدیران کل و مقاومات قضایی، نظامی، انتظامی و آحاد شهروندان در این آیین حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار