معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی، خطاب به مدیران و مسئولان گفت: امور استان با پشت میزنشینی پیش نمی‌رود و اگر قرار است جامعه‌ موفق و پیشرفته داشته باشیم باید الگوی مدیریت شهید سلیمانی در جامعه نهادینه شود.
کد خبر: ۱۰۱۹۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲ 02 January 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، بهروز اکرمی در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا افزود: در این صورت می‌توان گفت بیشتر مشکلات در زمانی اندک مرتفع می‌شود.
وی یادآورشد: مدیران برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و حل مشکلات مردم باید مانند شهید حاج قاسم سلیمانی همواره در خط مقدم خدمتگزاری قرار داشته باشند.
وی تاکید کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی بهترین الگوی مدیریت جهادی در نظام اسلامی است و پیروی از سیره آن شهید بزرگوار باید در دستور کار مدیران استان قرار داشته باشد.
اکرمی ادامه داد: رییس جمهوری در خصوص اجرای طرح شهید سلیمانی دستور ویژه صادر کردند و باید همگان برای مدیریت بهتر بیماری نسبت به این طرح توجه کنند و از طرفی واکسیناسیون اتباع خارجی نیز باید به دقت انجام گیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه در هفته جاری ابتلا در ۶ شهرستان بالا رفته و فرمانداران باید نسبت به این مسئله دغدغه داشته باشند، گفت: این افزایش حاکی از بروز یک اتفاق است و باید با همکاری به سرعت شرایط را تحت کنترل گرفت، از طرفی در ساوه، خنداب و کمیجان وضعیت واکسیناسیون مناسب نیست و باید با اقدامات مشخص وضعیت را بهبود ببخشند.
وی افزود: در شرایط کنونی هیچ نشستی مهمتر از نشست مدیریت کرونا نیست و فرمانداران و مدیران باید شرکت در این نشست را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار