رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات ساخت چهار میلیون واحد مسکن سال آینده در کشور آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۹۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷ 30 December 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،حمیدرضا حاجی‌بابایی در آئین گرامیداشت نهم دی‌ماه در مصلی بیت‌المقدس اراک افزود: بر این اساس سه هزار و ۵۰۰ عنوان فرصت شغلی ایجاد می‌شود.
وی یادآورشد:دولت ۱۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال جوانان در بودجه سال آینده کشور پیشنهاد داده که گام بلندی در راستای حل مشکل بیکاری است.
وی افزود: علاوه بر این، ۱۵۰ هزار میلیارد تومان نیز از محل تسهیلات بانکی به این مهم اضافه می‌شود که سهم هر استان از آن دست کم، ۲۰ هزار میلیارد ریال برآورد می‌شود.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز دولتی زمام امور را در دست گرفته که شبانه‌روز برای بهبود شرایط کشور تلاش می‌کند و باید با تمام وجود از این دولت حمایت کرد چرا که این اقدام به مثابه حمایت از نظام است.
حاجی بابایی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی، دولت و قوه قضائیه در سایه هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب، تمام تلاش خود را برای بهبود شرایط اقتصادی کشور به کار گرفته و با تمهیداتی که دولت در بودجه به کار گرفته، بدون شک سال آینده شرایط معیشتی و اقتصادی مردم بهتر خواهد شد.
وی با بیان اینکه نقد منصفانه با سیاه‌نمایی تفاوت بسیاری دارد، اضافه کرد: مردم می‌توانند دولت، مجلس و قوه قضائیه را نقد کنند اما باید توجه داشت که در این مسیر آسیبی به اساس نظام اسلامی وارد نشود.
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: اگر چه امروز مردم ایران درگیر مشکلات اقتصادی است، اما با قدرت پای نظام و رهبری ایستاده‌اند و از آرمان‌های والای خود صیانت می‌کنند.
حاجی بابایی افزود: کشور ما امروز درگیر مشکل حباب اقتصادی شده و آمریکای جنایتکار مقابل ما معبر ایجاد کرده اما با وجود این مردم نجیب و با اراده‌های پولادین بدون شک به زودی از این مسیر عبور کرده و گشایش‌های اقتصادی ایجاد می‌شود.
وی ادامه داد: مردم ایران آنچنان دلبسته انقلاب و نطام خود هستند که در شرایطی سردار حاج قاسم سلیمانی با خون خود از این انقلاب دفاع می‌کند و مردم در سخت‌ترین شرایط دست از حمایت نظام بر نمی‌دارند.
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران با افرادی که با رانت و رابطه، سرمایه کشور را به یغما بردند مشکل دارند نه با اصل نظام، بنابراین مسئولان باید تمام تلاش خود را برای مقابله با فساد و حل مشکلات معیشتی مردم به کار بگیرند.
حاجی بابایی با بیان اینکه این شرایط برای ملت ایران یک آزمایش است و بدون شک مردم ما از این آزمایش سربلند بیرون خواهند آمد، ادامه داد: همه ما یک هدف بیشتر نداریم و آن حفظ نظام است، هرکاری که نظام را حفظ می‌کند ولایی است و هرکاری که نظام را تضعیف می کند غیر ولایی است و شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی که باعث استحکام پایه های نظام جمهوری اسلامی شد در همین راستااست و این فرهنگ ارزشمند، نظام اسلامی را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند.
وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما لایه‌های گوناگون دارد که یک لایه آن مسئولان و دولت است که اگرانتقادی باشد اعتراضی به دنبال ندارد اما لایه بعدی انقلاب اسلامی، آرمان‌های انقلاب، عاشورا، تاسوعا و کربلا است که در اینجا اگر فرد یا گروهی با دیدگاهی، بخواهد آن را تضعیف کند، آحاد مردم وارد صحنه می‌شوند و حماسه‌ای همچون یوم الله ۹ دی، خلق می‌شود.
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ۹ دی روزی بود که مردم احساس کردند به قلب نظامشان حمله شده و بر همین اساس یکپارچه به خیابان‌ها آمدند و از نظام اسلامی صیانت و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.
حاجی بابایی تشییع جنازه سردار سلیمانی در دی ماه سال ۹۸ را مصداق حمایت مردم از نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: همه باید با حمایت از نظام اسلامی در جهت خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان گام بردارند.
وی در ادامه سخنان خود صدور فرهنگ اهل بیت(ع) به نقاط مختلف جهان را دستاورد نظام اسلامی دانست و گفت: در گذشته اگر زائری می‌خواست به زیارت امام حسین(ع) مشرف شود، با مشکلات بسیاری روبرو بود، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران بزرگترین اجتماع مذهبی با حضور میلیون‌ها نفر در آئین اربعین حسینی شکل می‌گیرد که سرمایه ارزشمندی بشمار می رود.
در پایان این مراسم مردم با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و خونی که در رگ ما است هدیه به رهبر ما است، انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار