نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و استاندار مرکزی با صدور بیانیه‌ای مشترک به مناسبت نهم‌ دی‌ماه، این روز را فصل تازه‌ای در تعمیق ارزش‌های انقلاب و تجدید بیعت با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب برشمردند.
کد خبر: ۱۰۱۹۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴ 30 December 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، در ادامه این پیام آمده است:باز خوانی زمینه‌ها و فلسفه حماسه ۹ دی و آثار و پیامدهای آن به عنوان رخدادی بی نظیر در تاریخ انقلاب، ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
این پیام می افزاید:۹ دی ماه سال ۸۸ نماد بصیرت، زمان‌شناسی و دشمن‌شناسی ملت ایران و یادآور ولایتمداری، بصیرت، فریاد حق‌طلبی، تجلی اراده و قدرت الهی در ملتی بود که با الهام از فرهنگ عاشورا و تبعیت از ولی امر خود، درسی بزرگ به دشمنان حق و حقیقت و فریب خوردگان دادند و با بصیرت بی نظیر خود، بار دیگر تقابل حق و باطل را یادآور شدند.
درادامه این پیام آمده است: ملت فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی از همه طیف‌ها و سلیقه‌های سیاسی در نهم دی‌ماه به میدان آمدند تا به فتنه گران و اربابان خارجی آنها اعلام کنند بر سر اعتقادات انقلاب و نظام با هیچ کس سر سازش ندارند و توطئه‌ها و دسیسه‌های استکبار نمی تواند ذره ای در اراده، استقامت و پایداری ملت خلل ایجاد کند.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی و مخلص الائمه در بخش دیگری از این بیانیه آورده‌اند: دوازدهمین سالروز قیام و خروش ملت عاشورایی و بصیرحسینی ایران اسلامی، در حالی فرا می رسد که ملت همیشه بیدار و آماده ما همواره برعهد و پیمان خود با ولایت ایستاده‌اند تا همچون حماسه نهم دی، چشم انحراف فتنه‌های جدید را نیز کور کنند.
این بیانیه می افزاید: مردم بیدار و هوشیار ایران اسلامی با عبرت از آموزه‌های فتنه ۸۸ و حماسه ۹دی و هوشمندی و بصیرت بهنگام، دیگر اجازه نخواهند داد فتنه‌جویان و منحرفین از فرصت‌های نظام و عرصه‌های مردم‌سالاری دینی سوء استفاده و با تحرکات ناشیانه و دشمن‌پسند، فتنه جدیدی را برپا و اهداف ضدانقلاب و مغایر با مصالح، منافع و امنیت ملی را تحت مدیریت و حمایت دشمنان انقلاب و سناریوهای شیطانی نظام سلطه و عملیات روانی رسانه‌های استکباری و صهیونیستی را دنبال کنند.
امام جمعه اراک و استاندار مرکزی در ادامه این بیانیه آورده‌اند: اکنون در دوازدهمین سالگرد خلق این حماسه تاریخی، با نثار سلام و درود بی کران به روح پر فتوح بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و سلامتی و عزت روز افزون برای رهبر معظم انقلاب ضمن تأکید بر صیانت از آرمان‌ها و اهداف والای انقلاب اسلامی از عموم مردم استان مرکزی دعوت می‌شود با حضور پر شور خود در آئین پاسداشت این روز تاریخی یکبار دیگر عشق و علاقه خود را به نظام اسلامی فریاد زده و به دشمنان قسم خورده این مرز و بوم نشان دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار