کد خبر: ۱۰۱۹۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷ 30 December 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه شامگاه چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی با مدیران رسانه استان مرکزی افزود: انتصابات در دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی چندوجهی و چندلایه است.
وی با بیان اینکه در انتصابات تعجیل و احساسی برخورد نمی‌شود یادآورشد:آنچه امروز شهروندان را ناراضی کرده، فاصله وضع موجود با وضع مطلوب است.
وی با بیان اینکه رسانه‌های استان مرکزی مطالبه‌گری توام با نقد کارشناسی و منصفانه را با جدیت دنبال کنند افزود: نقد رسانه‌ها باید کارشناسی و منصفانه باشد و البته اخلاق‌مداری باید در همه حوزه‌ها از جمله سیاست، مدیریت و رسانه‌ها حاکم باشد.
مخلص الائمه ادامه داد: برای رفع این مشکل، برنامه‌ریزی مدیریت مسئله محور در استان مرکزی پیاده سازی می‌شود که توجه به این مهم در توسعه و پیشرفت استان نقش موثری دارد.
وی با بیان اینکه کانون تمرکز دولت در سال آتی، رشد اقتصادی است اظهارداشت: تحقق این مهم در گرو همراهی شهروندان و تمام ارکان نظام است.
وی با بیان اینکه دولت همچون یک خودرو در حال حرکت است افزود:هم اینک کشور با تورم ۴۰ تا ۵۰ درصدی همراه است ،دستگاه‌ها با کمبود منابع اعتباری و مالی مواجه هستند و دولت هم با بهره‌وری و نرخ بهره‌وری پایین روبرو است.
وی با بیان اینکه کانون تمرکز دولت در سال آتی رشد اقتصادی است اضافه کرد: پیگیری مسایل و معضلات استان مرکزی باید با آرمان‌گرایی واقع‌بینانه دنبال شود.
استاندار مرکزی با بیان اینکه در این استان شمار بیکاران غیرماهر زیاد است گفت: باید به مطالبات مردم بویژه در بحث معیشت و اقتصاد بیشتر توجه کرد.
مخلص‌الائمه با بیان اینکه درزمینه آلودگی هوا و راهبردهای مقابله با آن برنامه‌هایی را در دست پیگیری داریم افزود: محیط‌ زیست استان مرکزی کمترین سطح اعتبارات استانی را در کشور دارد.
وی با بیان اینکه رسانه‌های استان مرکزی باید به مسائل استان نگرش کارشناسی داشته باشند و از نگاه احساسی بپرهیزند یادآورشد: پیگیری مشکلات و معضلات استان مرکزی با گفتمان مسئله محور در دستور کار است.
وی با بیان اینکه باید پذیرفت که امروز سرعت نفوذ شبکه‌های اجتماعی بسیار بالاست گفت:باید از این ظرفیت به خوبی بهره گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار