در باره حوادث سال ۸۸ ،صدها کتاب در داخل وخارج از کشور به رشته تحریر درآمده است،هزاران گزارش صوتی وتصویری درفضای مجازی ورسانه های غربی وجود دارد وهرکس بخواهد میتواند از نزدیک ماهیت این حادثه را بررسی ومورد مداقه قرار دهد.
کد خبر: ۱۰۱۹۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵ 29 December 2021

 

در این نوشتار قصد داریم موضوعاتی را مطرح کنیم که شاید کمتر شنیده باشید.
سازمان فتنه و رجال سياسي سبز فتنه سال ۸۸ از روي انقلابات رنگي در جهان كه توسط سيا مديريت مي‌شود، كپي‌برداري شده بود.
منافقين، سلطنت‌طلب‌ها و بهائيان در كنار حزب مشاركت، سازمان مجاهدين انقلاب و مجمع روحانيون مبارز براي اتصال به هم از رنگ سبز استفاده کردند تا نشان دهند فارغ از هر طرز تفكري در كنار هم قرار گرفته اند!
مجمع روحانيون مبارز روز ۳۰ خرداد ۸۸ رسما اعلام راهپيمايي به عنوان اعتراض به نتايج انتخابات كرد.
اين روز درست همان روزي بود كه منافقين با نظام در زمان امام(ره) اعلام جنگ مسلحانه كرده بودند البته آنها زماني متوجه خبط خود شدند كه ديگر دير شده بود اما در هيچ مقطعي از آشوب، موسوي و كروبي حاضر نشدند مرز خود را با ضدانقلاب و سرويس‌هاي اطلاعاتي دشمن مشخص كنند و از آنها تبري جويند.
این دونفر برعكس مشتاق اين پيوند نامشروع بودند و عملا از فتنه‌گري‌ها و آشوب‌آفريني خط نفاق و كفر و الحاد سود مي‌بردند بدون اينكه بخواهند هزينه‌اي پرداخت كنند. 
با وجود اینکه ۱۲ سال از آن حوادث تلخ مي‌گذرد، غبارها فرونشسته است و ملت با چهره خائنين به خود آشنا شدند این دونفر بر موضع خود هستند!
ملت ایران با حمایت نتانياهو در تیرماه سال ۸۸ که به صراحت اعلام كرد: "ما موسوي و جريان سبز را تحسين مي‌كنيم، آنها مورد احترام ما هستند."و كمي بعد كه اوباما رئيس‌جمهور وقت آمريكا گفت،"موسوي منشا الهام‌بخش آن دسته از هموطنان خود شده كه خواهان گشايش به سوي غرب هستند" پی به ماهیت این افراد بردند.
به نظرم در چند سال آینده، وقتی نسل های آینده کتاب تاریخ ایران زمین را بگشایند با پلک خیس، نسل ما را که درآن زمان حضور ندارد،به چالش خواهند کشید.
چه باور داشته باشیم وچه نداشته باشیم افرادی که در سال ۸۸ نان تحريم را در تنور فتنه پختند و اقتدار و امنيت ملي را به چالش كشیدند،مقصرند گرچه هزاران بار روزنامه نگاران اصلاح طلب به مدد واژه آرایی وسفسطه آنان را تبرئه وبا دلیل تراشی احمقانه جریان سیاسی مطبوع خود را بی گناه جلوه دهند.
حتی افرادی که سیاسی نیستند اما کوچکترین هوش سیاسی دارند،میپرسند،چرا میر حسین موسوی در زمانی که هنوز رای گیری تمام نشده بود ومردم در تهران وشهرستانهای بزرگ در پای صندوق های رای بودند در مصاحبه ای با خبرنگاران داخلی وخارجی، خود را پیروز انتخابات معرفی کرد؟!
به راستی که حب جاه ،موسوی وکروبی را کرو کور کرده بود، آنها حاضر نبودند بپذیرند در انتخابات شکست خورده اند به همین دلیل با اعلام نتایج انتخابات،دروغ بزرگ تقلب را همچون چماقی محکم برسر مردم بی گناه کوبیدند وبا این دروغ فرمان آشوب صادر شد و ۸ ماه کشور را دچار تلاطم اردوکشی های خیابانی کردند!
محصول همكاري موسوي و كروبي با گروه‌هاي ضدانقلاب ده‌ها كشته و ۲۲ شهيدي است كه از فتنه بر روي دست مردم باقي ماند.
البته این منهای خسارت‌هاي مادي فتنه۸۸است که طبق ارزیابی کارشناسان 
میزان خسارت‌هاي مادي فتنه ۳۲۴هزار ميليارد تومان است كه مي‌توانست دو ميليون و ۱۶۲ هزار فرصت شغلي پديد آورد! 
که اگر به خطر افتادن سرمايه‌گذاري خارجي واخلال در رابطه اقتصادی با دنیا و تشدید تحریم ها را به آن اضافه کنیم به راحتی نمي‌توان خسارات آن را احصا کرد.
واکاوای حوادث سال ۸۸ به خوبی به ما میفهماند چرا تحریم شدیم و از آن مهمتر چرا گره تحریم ها کور است و بازگشایی این گره سخت وتقریبا محال است.
شاید به نظر برسد در انتخابات دوره دهم رياست‌جمهوري با يك ضلع رقيب روبه‌رو هستيم اما اگر دقيق وموشکافانه به این موضوع نگاه كنيم درمی یابیم با يك "جنبش" روبرو هستيم. 
شناسايي رهبران اين جنبش در داخل و خارج، واكاوي شعارهاي آنان، تحليل سازماندهي و تقسيم كار آنها، ارتباط آنها با سرويس‌هاي بيگانه و بالاخره بررسي اهداف آنها،پس از ۱۲ سال كمك مي‌كند، تصوير روشن‌تري از فتنه سال ۸۸ داشته باشيم.
بازخواني شعارهاي شورش‌هاي خياباني نشان مي‌دهد آنها اسلاميت و جمهوريت نظام را هدف قرار داده‌ بودند چراکه اگر
به شعارهاي آنها توجه شود ،می ببينيم هیچ كدام از این شعار ها ناظر به اعلام نتايج انتخابات نبود.
شعار" مرگ بر جمهوري اسلامي، استقلال، آزادي، جمهوري ايراني 
، نه شرقي، نه غربي، دولت سبز ملي 
،نه غزه، نه لبنان، جانم فداي ايران 
ومرگ بر اصل ولايت فقيه "
به وضوح نشان می دهد انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است.
هركسي كه كوچكترين هوش سياسي داشته باشد، متوجه می شود اين شعارها معطوف به براندازي نظام است و هيچ يك ناظر به مسائل و اشكالات مطرح در مورد نتايج انتخابات نيست. 
موسوي و كروبي مي‌خواستند رئيس‌جمهور كشوري شوند كه آرزوي مرگ آن را داشتند. 
البته شعارهاي يادشده محترمانه‌ترين شعارها بود، در درگيري‌هاي خياباني، شعارهاي موهني داده شد كه ذكر آنها جایز نیست.
فتنه ۸۸ نشان دهنده همگرايي تمام‌عيار سران فتنه با اهداف دشمنان اسلام بود.
كنگره آمريكا بارها خبر تصويب كمك به اپوزيسيون داخلي را منتشر كرده بود. بنيادهاي آمريكايي مانند سوروس، كارنگي، صندوق حمايت از دموكراسي (NED) و ... رسما بدون پرده‌پوشي، حمايت خود را از جنبش سبز اعلام كردند. 
يحيي كيان تاج‌بخش نماينده سوروس در آشوب‌هاي ۱۸ تير ۷۸ و فتنه ۸۸ در دادگاه، نقش اين بنيادها را در براندازي نظام جمهوري اسلامي توضيح داد.
او از ارتباط خود با تاجزاده و حجاريان در دادگاه پرده‌برداري كرد و در دادگاه از ارتباط جان‌كين مغز متفكر سرويس اطلاعات خارجي انگليس مربوط به ام‌آي۶ رونمايي شد.
شمار زيادي از اعضاي سفارت انگليس در آشوب‌هاي خياباني دستگير شدند. اظهارات محمدحسين رسام تحليلگر ارشد بخش سياسي سفارت انگليس در تهران و متهم به جاسوسي براي بيگانگان، بسياري از حقايق پشت پرده آشوب‌هاي خياباني را روشن كرد.
او توضيح داد ؛به همراه توماس برن دبير دوم سياسي سفارت انگليس و خانم شون مورفي ديپلمات سفارت استراليا در دفاتر تبليغاتي موسوي تردد داشته و در آشوب‌هاي خياباني نيز مشاركت داشته است، آقاي دومينيك روودز دبير سوم سفارت انگليس در دو مقطع لباس سبز پوشيد و در ميان اغتشاشگران ظاهر شد، او گفت: سايمون گس سفير انگلستان هر روز صبح با اعضاي سفارت و تمام بخش سياسي سفارت جلسه داشت و گزارش اغتشاشات را دريافت مي‌كرد و دقيقا دستور مي‌داد چه بايد بكنند. 
هر كسي كه مشروح اظهارات دادگاه فتنه۸۸ در مورد محاكمه جاسوسان و وابستگان به سفارتخانه‌ها را دنبال كرده باشد، مي‌تواند جرم مشهود آنها را در كف خيابان هم ببيند.
در حقيقت مي‌توان گفت، فتنه۸۸، دعوت از بيگانگان براي براندازي نظام بود. بي‌بي‌سي و راديو آمريكا سنگ تمام گذاشتند و اخبار بيرون روي موسوي و كروبي از خيمه انقلاب را به روز منتشر مي‌كردند. 
فتنه۸۸، رونمايي از همكاري منافقين، ماركسيست‌ها، سلطنت‌طلب‌ها و بهائي‌ها با سران فتنه بود.
شمار زيادي از منافقين و بهائي‌ها و سلطنت‌طلب‌ها در آشوب‌هاي خياباني در حين ارتكاب جرم آتش زدن اموال عمومي و خصوصي و قتل و غارت دستگير شدند.
آنها در محاكمات علني به جرم خود اعتراف كردند. آنان كه مجالي در خارج از كشور داشتند، با بي‌بي‌سي و راديو آمريكا و شبكه‌هاي امپرياليستي و صهيونيستي رسانه‌هاي دشمن هر روز مصاحبه داشتند و عليه نظام و مردم، هتاكي و اهانت مي‌كردند. 
هركسي كه اندك اطلاعي از فقه و قانون داشته باشد، مي‌داند كه جرم اصلي سران فتنه، بغي و افساد في‌الارض است.
آنها بايد روزي در محكمه الهي محاكمه و به اتهام همين جرايم، مجازات شوند. 
هركس كه كمترين فهم سياسي داشته باشد، مي‌داند كه سران فتنه هنوز بر سر موضع خود هستند.
كساني هم كه براي رفع حصر مي‌كوشند، دنبال بازتوليد فتنه هستند، چرا كه آنها كمترين كاري درباره اينكه موتور فتنه را خاموش كنند، در كارنامه سياسي خود ندارند بنابراین بايد کاملا هوشيار باشیم و تحركات اين جماعت را رصد كنيم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار