نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: ترویج فرهنگ قرآن، اهل‌بیت (ع)، ایثار و شهادت جامعه را در مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند.
کد خبر: ۱۰۱۸۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸ 28 December 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در دیدار با سید مرتضی حسنی مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران و سرپرست و معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی، گفت: ترویج فرهنگ قرآن، اهل‌بیت (ع)، ایثار و شهادت جامعه را در مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند و بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌عنوان یکی از متولیان امور فرهنگی کشور باید نسبت به این مهم توجه ویژه داشته باشد.
وی ادامه داد: بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم باید از تکرار نقاط ضعف گذشته پرهیزکرده و نقاط قوت را تقویت کند و با تمام توان در راستای آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب گام بردارد.
امام‌جمعه اراک اظهار داشت: استان مرکزی شهدای سرافراز و گران‌قدری همچون شهید چمران، محلاتی را تقدیم انقلاب کرده که نقش بی‌بدیلی در تاریخ کشور داشته‌اند و معرفی سیره زندگی هر یک از این شهدای سرافراز می‌تواند گام بلندی در راستای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت باشد.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی اضافه کرد: اکنون دشمن با تهاجم فرهنگی درصدد است به فرهنگ‌های ارزشی همچون عفاف، حجاب، امربه‌معروف و نهی از منکر، تقوا، نماز و ولایت خدشه وارد کند و ازاین‌رو می‌طلبد با گسترش فرهنگ اهل‌بیت (ع) و ایثار و شهادت همه توان را برای شکست راهبردهای آن‌ها به‌کارگیریم.
وی، سلامت درون دستگاهی را از وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و گفت: پست‌های مدیریتی حساس به‌خصوص در حوزه مالی و اعتبار این نهاد انقلابی باید در اختیار افراد پاک دست قرار گیرد و این نهاد باید الگویی برای دیگر دستگاه‌های اجرایی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار