رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: منابع مالی محدود است و باید ضمن دسته‌بندی اولویت‌ها، تلاش شود تا سایر موارد از طرق دیگری تامین شود.
کد خبر: ۱۰۱۸۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵ 26 December 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، سید «وحید میرنظامی» افزود: برخی تجهیزات و تاسیساتی که نیاز فوری نداشته و از قبل خریداری شده به دلیل نداشتن دانش نگهداری آنها، دچار ایراد شده و نیاز است اگر وسلیه و تجهیزاتی برای روز مبادا خریدای می‌شود به مسئله نگهداری آن نیز توجه شود تا سرمایه‌گذاری صورت گرفته هدر نرود.
وی یادآورشد: برای خرید یک نرده بان ۶۸ متری بیش از ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و به واقع تامین این میزان اعتبار در شرایط فعلی امکان پذیر نیست.
رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک ادامه داد: هزینه بالای این نرده‌بان بسیاری از اعضای شورا را قانع نمی‌کند زیرا بر این اعتقاد دارند که در شهری مانند اراک با وجود آلودگی هوای بالا، خرید اتوبوس شهری برای جایگزین کردن اتوبوس‌های فرسوده واجب تر است.
میرنظامی اظهار داشت: هم‌اکنون ۸۰ دستگاه اتوبوس فعال در اراک وجود دارد که تعداد زیادی از آنها فرسوده و نیاز به بازسازی دارد و علاوه بر اتوبوس‌های فعال، ۱۲۰ دستگاه جدید دیگر نیز نیاز است.
وی گفت: برج سازان و ساکنان آن‌ها و صنایع در بحث ایمنی و جلوگیری از حوادث احتمالی وظیفه دارند و باید در تامین بخشی از خرید نرده‌بان مشارکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار