رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: آثار اقدامات دولت سیزدهم تا ۶ ماه آتی در سطح جامعه ملموس‌تر می شود.
کد خبر: ۱۰۱۸۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹ 25 December 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،علیرضا نظری در شورای فرهنگ عمومی خمین در محل دفتر امام جمعه این شهرستان با بیان اینکخ کشور آینده خوبی پیش رو دارد افزود:دولت براساس بیانیه گام دوم انقلاب قدم‌های محکمی برداشته و در چند حوزه از جمله سرعت واکسیناسیون و کاهش شمار مرگ و میر کرونا با توفیقاتی همراه بوده است.
وی یادآورشد: ورود بیش از یک میلیارد دلار واکسن کرونا از سوم شهریور ماه به کشور از مصادیق اقدامات راهبردی دولت سیزدهم است به طوری که شمار جانباختگان کووید ۱۹، از ۷۰۰ نفر در روز به ۵۰ نفر کاهش یافته است.
رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی افزود:سال ۸۸ دشمنان که از تحریم اقتصادی و هجمه خارجی ناامید بودند، با نفوذ در صفوف مردم و توطئه پراکنی در صدد آسیب به نظام برآمدند.
نظری ادامه داد: امروز شاید برخی شهروندان نسبت به وضعیت کشور انتقاداتی داشته باشند اما از اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی ناراضی نیستند و در طول ۴۲ سال انقلاب اسلامی ثابت کردند که همواره کنار نظام و انقلاب ایستاده‌اند.
نماینده مردم خمین در خانه ملت ارتباط صمیمانه با مردم را از وظایف مدیران دستگاه‌های اجرایی دانست و تاکید کرد: مردم باید احساس کنند برخلاف کمبود اعتبارات، مدیران کنار آنها هستند.
نظری ادامه داد: فرصت‌ها برای انقلاب اسلامی از فراز و فرودها ایجاد می‌شود و باید از این فرصت‌ها به درستی استفاده شود چراکه عدم بهره مناسب از فرصت سبب هزینه برای تحقق اهداف نظام می‌شود.
وی گفت: دشمنان راهکار برون رفت از مشکلات ایران را تغییر ساختار نظام می‌دانند اما مردم ولایتمدار و انقلابی کشورمان معتقد به حل مشکلات در داخل کشور هستند.
نظری ادامه داد: دهه بصیرت فرصت خوبی برای روشنگری و بازگشت امید از دست رفته به جامعه است.
امام جمعه خمین با اشاره به اینکه در جریان فتنه سال ۸۸، برخی افراد بی بصیرت عاشورا، مسجد و قرآن را زیر سوال بردند، افزود: مردم در ۹ دی با حضور آگاهانه در صحنه، پاسخ محکمی به دشمن و فتنه گران دادند.
حجت الاسلام سید علی حسینی پور گفت: فتنه همواره وجود دارد و دشمنان نظام از هر ترفندی برای ضربه به انقلاب استفاده می‌کنند.
وی با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی شهید سلیمانی بیان کرد: شهید سلیمانی تا آخرین نفس خدمت و از ارزش‌ها مبارزه کرد و این مهم از شاخصه‌های بزرگ شهدا است.
امام جمعه خمین اظهار داشت: آیین‌های گرامیداشت ۹ دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی باید با شکوه در زادگاه امام راحل برگزار شود.
حجت الاسلام حسینی پور گفت: ویژه برنامه‌های دهه بصیرت محدود به شهر نشود چراکه برگزاری برنامه به مناسبت های مختلف با حضور مسئولان در مناطق روستایی سبب دلگرمی مردم این مناطق به نظام می‌شود.
فرماندار خمین هم گفت: حماسه تاریخی ۹ دی نمونه‌ای از مقاومت و پایداری مردم در حراست از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران بود.
احمد طهرانی ادامه داد: ویژه برنامه‌های ۹ دی و سالروز شهادت شهید سلیمانی با حضور تمام مدیران و کارمندان دستگاه‌های اجرایی برگزار شود.
وی با اشاره به آرامش نسبی وضعیت کرونا در خمین افزود: در برگزاری برنامه‌ها شیوه نامه‌های بهداشتی بهداشتی رعایت شود چراکه شمار بستری‌های بیمارستان شهرستان درحال افزایش است.
فرمانده بسیج ناحیه خمین هم گفت: لطف خدا و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری سبب برچیده شدن فتنه در سال ۸۸ شد.
سرهنگ پاسدار علی اکبر حسینی اظهار داشت: بسیاری از فتنه‌ها در دیگر کشورها سبب تغییر ساختار حاکمیت شده است.
وی توضیح داد: ویژه برنامه‌های دهه بصیرت و سالروز شهادت شهید سلیمانی در تمام پایگاه‌های بسیج برگزار می شود.
فرمانده بسیج ناحیه خمین گفت: برگزاری آیین‌های ۹ دی در مسجد جامع، سالروز شهادت سردار سلیمانی با حضور استادیار دانشگاه امام حسین همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) از جمله برنامه‌های این شهرستان در دهه بصیرت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار