نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ۹ دی، روز پیوند با ولایت، رهبری و حمایت از نظام اسلامی و روز رسوا شدن فتنه گران است.
کد خبر: ۱۰۱۸۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵ 24 December 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک افزود: مردم ولایتمدار در نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ با حضور گسترده در راهپیمایی دشمن شکن، علیه فتنه‌گران توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند و بار دیگر شعور سیاسی و دینی خود را به نمایش گذاشتند.
وی یادآورشد: ملت ایران در این روز تاریخی و سرنوشت‌ساز یک فتنه هشت ماهه که از سوی دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکل گرفته بود را خنثی کردند و با حمایت قاطع از ولایت فقیه نقشه‌های بدخواهان نظام را بی‌اثر کردند.
امام جمعه اراک ادامه داد: ۱۳ دی سالروز شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است که باید روز بزرگداشت جبهه مقاومت و معرفی مکتب این شهید بزرگوار به بهترین شکل در جامعه اجرا شود.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تبریک فرا رسیدن ژانویه و میلاد حضرت مسیح به مسیحیان گفت: قرآن کریم شخصیت مسیح و مادرش را گرامی داشته است و مسلمانان برای مسیحیان احترام زیادی قائلند.
آیت‌الله دری نجف آبادی اضافه کرد: برخی مدعیان دروغین مسیح در دنیای غرب نیز بشریت را زیر سلطه اسکتبار خوار و ذلیل می‌کنند.
وی اظهار داشت: حضرت عیسی مسیح هم از کسانی که پایبند به اصول انسانیت نبوده‌اند، بیزاری جسته است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: کسانی که می‌خواهند محبوب عیسی مسیح باشند باید عدالت پرور و عدالت خواه باشند، توطئه‌گر نباشند، از رفتارهای جنایتکارانه حمایت نکنند و بیگناهان را به خاک و خون نکشند.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به رعایت احترام ادیان و مذاهب یادآورشد: توهین کردن به مقدسات ۲ میلیارد مسلمان که هنر نیست، کمال بی غیرتی است.
امام جمعه اراک در خطاب به طرف‌های برجام گفت: اگر طرف‌های برجام نشان دهند که به تعهدات خود پایبندند، ما هم به موضع خود بازمی گردیم.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار داشت: آمریکا به قوانین پایبند نبود و با عهدشکنی از برجام خارج شد.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: برقراری توازن بین اقشار مختلف یک ضرورت است و صدور برخی فیش‌های حقوقی در جامعه مایه تاسف است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: برقراری عدالت اجتماعی یک وظیفه است و باید جلوی رفتارشکنی‌های نامناسب گرفته شود.
آیت‌الله دری نجف آبادی تاکید کرد: اسلام ۱۰۰ درصد با فقر مخالف است و بر توانمندی جامعه و رشد علمی، سلامت محیط زیست و انسان‌ها و روابط سالم اقتصادی، اجتماعی، سیاسی تاکید دارد.
امام جمعه اراک افزود: جامعه ایران اسلامی باید تلاش کند تا دستورات اسلام را به بهترین شکل اجرا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار