رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: وضعیت تمام شهرستان‌های تابعه استان مرکزی، بر اساس جدیدترین رنگ بندی مناطق کشور از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در وضعیت آبی و کم خطر قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۱۶۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴ 18 December 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکترسید محمد جمالیان افزود: وضعیت سه شهرستان کمیجان، آشتیان و محلات که پیش از این در شرایط زرد قرار داشتند، به رنگ آبی تبدیل شدند.
وی تاکید کرد: اکنون هیچ یک از ۱۲ شهرستان تابعه استان مرکزی در فهرست مناطق قرمز، نارنجی و زرد نیست اما با توجه به وضعیت شکننده و حساس بیماری، انتظار می‌رود شهروندان همچنان نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی پایبند باشند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک اظهارداشت: با شیوع سویه جدید امیکرون، افرادی که واکسن کرونا را دریافت نکرده اند، در اسرع وقت با مراجعه به نزدیک‌ترین مرکز واکسیناسیون، اقدام کنند.
جمالیان در خصوص فعالیت مراکز واکسیناسیون اراک نیز اظهار داشت: مراکز واکسیناسیون سالن شهید سلیمانی سپاه (کانون بسیج) از ساعت ۱۵ تا ۲۰، مرکز مصلی بیت المقدس از ساعت ۸ تا ۲۰ و مرکز دانشگاه آزاد از ساعت ۸ تا ۱۳ آماده ارائه واکسن کرونا به شهروندان هستند.
وی یادآورشد: ۲ مرکز خدمات جامع سلامت اراک شامل مرکز جامع سلامت ناطقی واقع در خیابان سیدالشهدا(ع) و همچنین مرکز خدمات جامع سلامت کرهرود (نوبت عصر) در امر واکسیناسیون کرونا آماده ارائه خدمت هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار