استاندار مرکزی گفت: عملیات اجرایی طرح هشت هزار و ۱۰۰ واحدی اقدام ملی مسکن استان مرکزی هفته آتی با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز می شود.
کد خبر: ۱۰۱۶۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶ 16 December 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص‌الائمه در بازدید از طرح‌های اقدام ملی مسکن اراک در جمع خبرنگاران افزود: مرحله نخست این طرح بر اساس زمان‌بندی سال آتی است و طرح هشت هزار و ۱۰۰ واحدی نیز در مدت سه سال با استفاده از فناوری که سرعت کار پیمانکاران را بیش از گذشته افزایش می دهد، بهره‌برداری می‌شود.
وی گفت: یکی از مشکلات جدی مردم اکنون تامین سرپناه است و از موضوعات کانونی حرکت دولت، تامین مسکن برای آحاد جامعه است به همین منظور طرح اقدام ملی وجهش تولید در مسکن به‌صورت سراسری در سطح کشور در حال اجرا است. ‌
استاندار مرکزی اظهار داشت: دراستان مرکزی، طرح سه هزار و ۴۰ واحدی شهرک شهید سلیمانی، طرح ۳۵۰ واحدی در محدوده شهرک کوثر و همچنین طرح ۲ هزار واحدی در شهرستان‌ در حال اجرا است.
مخلص‌الائمه ادامه داد: روند اجرای طرح‌های مسکن باوجد افزایش قیمت مصالح ،با تمهیدات پیمانکاران به‌ویژه شرکت جهاد خانه سازی سپاه استان، سرعت و پیشرفت طرح بسیار امیدوارکننده است و جای قدردانی دارد.
استاندار مرکزی یادآورشد: اجرای طرح‌های مسکن در زمان ساخت، تاثیرات اقتصادی مناسبی دارد چرا که با تاثیرگذاری ده‌ها رشته صنعتی علاوه بر ایجاد اشتغال، جهش تولید در تمام اصناف را نیز به همراه دارد.
مخلص‌الائمه افزود:امید می‌رود در طرح ساخت یک میلیون مسکن در سال راهبردی که دولت انتخاب کرده بتوانیم بخش عمده‌ای از مسکن مردم به ویژه جوانان را تامین کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار