معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: سیره رفتاری و اخلاقی شهید سلیمانی برای آحاد مختلف جامعه از جمله جوانان و نوجوانان تبیین شود.
کد خبر: ۱۰۱۶۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵ 15 December 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،بهروز اکرمی در سی امین نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی افزود: سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی به عنوان قهرمانی ملی و چه بسا به واسطه خدمات و جان فشانی‌های جبهه مقاومت، فراملی است.
وی ادامه داد: باید در راستای بزرگداشت این شخصیت تاثیرگذار انقلاب اسلامی با بهره‌مندی از ظرفیت اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه نسبت به شناساندن ابعاد مختلف زندگی شهید سلیمانی اقدام شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اضافه کرد: استفاده از ابزار فضای مجازی و تولیدات فاخر چند رسانه‌ای با محوریت خدمات و الگوهای رفتاری و اخلاقی شهید سلیمانی امری ضروری است که باید دستگاه‌های فرهنگی استان نسبت به آن اقدام کنند.
اکرمی در خصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون کشور و شیوع سویه اُِمیکرون در کشورهای مختلف افزود: همچنان رعایت پروتکلهای بهداشتی و ترغیب شهروندان به واکسیناسیون تنها راه مقابله با شیوع گونه‌های مختلف کرونا است.
وی اظهار داشت: رسانه‌ها و صداسیما باید در راستای اقناع افکار عمومی نسبت به انجام واکسیناسیون حساسیت بیشتری داشته باشند چرا که کاهش سطح رعایت پروتکل‌ها زنگ خطری جدی در شیوع گستره کرونا است و با واکسیناسیون می‌توان تا حد قابل قبولی از شدت ابتلا و بستری‌ها کاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار