فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۱ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در عملیات های هدفمند مبارزه با کالای قاچاق طی سه روز گذشته در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۴۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸ 09 December 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، سردار "حسن مفخمی شهرستانی" در تشریح این خبر گفت: در ادامه مبارزه فراگیر با معضل قاچاق کالا و حمایت موثر از تولیدات داخلی، امسال طرح های مختلف عملیاتی در سطح استان مرکزی اجرا شده است.
وی با اشاره به توقیف ۱۷دستگاه خودروی قاچاق بر سبک و سنگین طی سه روز گذشته در استان مرکزی افزود: همچنین در این مدت زمان، در بستر انجام عملیات های مختلف پلیسی مبارزه با قاچاق کالا،۱۶نفر از قاچاقچیان دستگیر شده و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شده اند.
فرمانده انتظامی استان یادآورشد: در اجراي اين طرح تعداد۳۷۷۱
قلم لوازم آرايشي بهداشتي ، ۶۳۰کيلوگرم تنباکو ، ۱۵ دستگاه تلويزيون ، تعداد ۳۱ طاقه پارچه ، تعداد ۱۰۰ عدد لوازم الکترونيکي، ۳۹دستگاه لوازم خانگي بزرگ ،۳۱۱۴ عدد ظروف آشپزخانه ، ۹ دستگاه انواع استخراج ارز ،۲۰۰۰ کيلوگرم انواع چوب ،یک دستگاه گنج ياب ،۱۴۰دستگاه لوازم برقي آشپزخانه ، ۵۲۰۰ کيلوگرم آرد خبازي ،۲۴۳۶ ثوب انواع لباس و پوشاک و ۷۶۵ عدد ساعت مچي قاچاق کشف شد.
این مقام انتظامی استان مرکزی افزود: ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده در این طرح عملیاتی سه روزه،از سوی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان ۳۱میلیارد ریال برآورد شده است.
سردار مفخمی شهرستانی با قدردانی از آحاد جامعه در همکاري با پليس و با تاکيد بر قاطعيت پليس در تداوم اجراي طرح هاي عملياتي مبارزه با قاچاق کالا گفت: شهروندان در صورت مشاهده و آگاهي از هرگونه جرايم اقتصادي و قاچاق کالا و ارز، موضوع را به مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار