معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح مدارس این استان در شرایط آموزش حضوری باید سختگیرانه و جدی‌ باشد تا دوباره شعله‌های کرونا زبانه نکشد.
کد خبر: ۱۰۱۳۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸ 05 December 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، «بهروز اکرمی» در نشست مدیریت کرونا استان مرکزی، افزود: حفظ سلامت دانش‌آموزان وظیفه برجسته و ارزشمندی است و مردم و مسئولان در هر جایگاه و شرایطی باید با حفظ پروتکل‌های بهداشتی رسالت مهم خود را در پیشگیری از شیوه مجدد کرونا بگذارند.
وی اظهار داشت: بازرسان بهداشتی و نظارتی مدارس باید ماموریت محوله در ارزیابی بهداشتی را با حساسیت دنبال کنند و هیچ گونه غفلتی از آنان در این موضوع پذیرفته نیست.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: غلبه بر کرونا تنها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و واکسیناسیون حاصل نمی‌شود بلکه باید همه ظرفیت‌های دولتی و خصوصی آگاهانه در راستای مهار و پیشگیری از این بیماری باشد.
وی اظهار داشت: کاهش شیوع کرونا در استان و پایین آمدن شمار بستری و فوت ناشی از کووید ۱۹ دستاورد مهمی است که در نتیجه همکاری همگان حاصل شده است و باید حفظ شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: نباید با عدم رعایت دستورات بهداشتی به روزهای گذشته به شعله‌ور شدن دوباره این ویروس کمک کرد و در این راستا هرگونه اهمالی غیرقابل بخشش است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک هم گفت: ابتلا جمعیت در رده سنی پنج تا هشت سال سن در استان مرکزی به کرونا با بازگشایی مدارس کاهش داشته و جای هیچ نگرانی از حضور دانش‌آموزان در موارس از سوی خانواده‌ها نیست.
جمالیان افزود: برخی مدارس در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی سهل‌انگاری می‌کنند که برای رسیدن به وضعیت پایدار نیاز است تا همکاری و حساسیت‌ها پررنگ تر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار