در عملیات های مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان،۴ توزیع کننده عمده مواد مخدر صنعتی در شهرستان اراک دستگیر و ۸ کیلو و ۷۵۰ گرم هروئین و شیشه از آنان کشف شد.
کد خبر: ۱۰۱۲۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷ 30 November 2021



به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ"حسین شمسایی فرد"رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی در بیان جزئیات این خبر گفت: در تداوم مبارزه همه جانبه با معضل مواد مخدر، در نخستین عملیات مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر در تحقيقاتي جامع از بارگيري مقاديري مواد مخدر از سوی ۲ توزیع کننده عمده مواد مخدر در يك دستگاه خودروي سواری از استان تهران به مقصد اراک، باخبر شدند.
وي یادآورشد: در برنامه ريزي پليس مبارزه با مواد مخدر استان خودروي مورد نظر شناسايي و سرانجام در عملياتي از سوی مآموران، در ورودی شهرستان اراک متوقف شد.
اين مقام مسئول با اشاره به دستگیری ۲ توزیع کننده عمده مواد مخدر در این عملیات اظهارداشت: در بازرسي از قسمت عقب این خودروی توقیفی، ۱ کیلو و ۷۱۵گرم هروئین و ۲۳۵گرم مواد شیشه کشف شد.
سرهنگ شمسایی فرد یادآور شد: در دیگر عملیات نیز ۲ نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر صنعتی در شهرستان اراک دستگیر و۳ دستگاه خودروی سواری از آنان که برای توزیع مواد مخدر در سطح این شهرستان استفاده می شد، توقیف شد.
اين مقام انتظامی با اشاره به کشف ۶ کیلو و ۸۰۰گرم هروئین و شیشه در بازرسی مأموران از خودروهای توقیقی و مخفیگاه های افراد مذکور افزود: تمامی متهمان دستگیر شده در این عملیات های پلیسی پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار