فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه از شناسایی و دستگیری یک پزشک متخصص قلابی، در عملیات ماموران پلیس آگاهی در سطح این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۲۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴ 29 November 2021



به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ " روح الدین یوسفوند" افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان زرندیه در تحقیقاتی از جعل عنوان پزشک داخلی و انجام طبابت غیر قانونی بیماران، از سوی فردی در منزلش در این شهرستان باخبر شده و بلافاصله اقدامات لازم عملیاتی را در این زمينه آغاز کردند.
وی یادآورشد: در تکمیل تحقیقات پلیس، منزل این فرد که با طبابت غير قانوني و بدون رعايت پروتکل هاي بهداشتي، سلامت و جان افراد جامعه و شهروندان را در معرض خطر قرار داده بود، شناسایی شد و بلافاصله در هماهنگي با دستگاه قضائی،تیمی از ماموران پلیس آگاهی و نماينده دانشگاه علوم پزشکي شهرستان زرندیه،برای بازرسی مکان مورد نظر به محل مورد نظر اعزام شدند.
این مقام انتظامی افزود: در زمان حضور تیم اعزامی در منزل فرد مذکور، مشاهده شد که وی با پوشش لباس پزشکی و به صورت غیرقانونی و به عنوان پزشک متخصص داخلی در حال طبابت بیماران خود می باشد.
سرهنگ یوسفوند اضافه کرد: از این محل، مدارک جعلی طبابت و دیگر وسایل پزشکی کشف و این پزشک قلابی نیز پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه با قدرداني از تعامل خوب مردم با پليس، از شهروندان خواست، تا همواره براي درمان به مراکز درمانی معتبر مراجعه کرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشكوك و يا برخورد با افراد سودجو و متقلب، مراتب را از طريق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار