سرکرده باند سارقان زور گیری که با زور و تهدید اقدام به سرقت یک دستگاه خودروی وانت نیسان در اطراف شهرستان اراک کرده بودند، در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی استان دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۱۲۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰ 29 November 2021



به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ کارآگاه "کامیار چهری" رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان در بیان جزئیات این خبر گفت: مدتی پیش با اعلام گزارشی به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر ضرب و شتم راننده خودروی وانت نیسان و سرقت خودروی وی با زور و تهدید در یکی از محور های اطراف شهرستان اراک بررسی موضوع به صورت تخصصی از سوی تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی آغاز شد.
وی افزود: در تحقیقات اولیه از مالباخته مشخص شد که این فرد به عنوان راننده خودروی بار بر در یکی از میادین شهرستان اراک منتظر دریافت بار بوده که سه نفر با یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ به وی مراجعه و اذعان می کنند قصد انتقال باري را از کمربندي جديد الاحداث اراک مقابل پالايشگاه به استان همجوار را دارند .
این مقام انتظامی یادآورشد: در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد پس از توافق اوليه یکی از سرنشینان خودروی سواری به همراه راننده نیسان و دو نفر دیگر با خودروی سواری به سمت محل توافق شده حرکت می کنند که پس از طي مسير در محلي مناسب و خلوت و اضافه شدن دو نفر ديگر راننده نيسان را به شدت مورد ضرب و جرح قرار داده و با انداختن وي در بيابان هاي اطراف خوردو نيسان را به سرقت می برند.
رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی ادامه داد: در تحقیقات گسترده ماموران پلیس آگاهی سرکرده سارقان دريگي از استان گلستان شناسایی و با توجه به سرقت خودروی سواری از استان قم ماموران این پلیس سارق را در استان گلستان دستگیر و به قم انتقال دادند.
سرهنگ چهری اظهار داشت: متهم با نیابت قضائی از استان قم به پلیس آگاهی استان مرکزی منتقل و به سرقت بعنف خودروی نیسان با همدستی دو تن از همدستان خود اعتراف کرد.
وی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری همدستان سارق ادامه دارد افزود: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار