مراسم رونمایی از سامانه امداد هوشمند با حضور مدیر کل کمیته امداد استان، معاون حمایت و سلامت، مدیر برنامه ریزی و اصحاب رسانه در سالن جلسات این نهاد برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۲۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰ 27 November 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،مجید مومنی ، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی در این مراسم گفت: سامانه امداد هوشمند به آدرس:
Soha.emdad.ir
با هدف بهبود و مدیر یت خدمات سامانه امداد هوشمند و کارآمد ایجاد  و به روز رسانی اطلاعات فردی و پالایش اطلاعات مددجویان در استان مرکزی راه اندازی شد.
وی افزود: در این طرح پایش اطلاعات مددجویان از ششم آذر ماه آغاز می شود و ضرورت ثبت اطلاعات پایه برای ورود به سامانه جامع امداد هوشمند و کارآمد شامل کد ملی، کدپستی و شماره موبایل سرپرست خانوار است.
وی ادامه داد: در این سامانه اطلاعات از ۴ درگاه شامل، خود اظهاری خانواده تحت حمایت، مددکاران، مراکز نیکوکاری و دفاتر پیشخوان دولت دریافت می شود و نیکوکاران و نیازمندان می توانند اطلاعات خود را در سامانه ثبت کنند.
مدیر کل کمیته امداد استان اظهار داشت: سامانه امداد هوشمند و کارآمد(سُها) باهدف چابک سازی فرآیند ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان با بهره گیری از فناوری های نوین در بستر های الکترونیکی و فضای مجازی همزمان با سراسر کشور از ششم آذر ماه سال جاری در استان مرکزی عملیاتی و پیاده سازی می شود.
وی در ادامه همچنین از راه اندازی سامانه نظام پیشنهادات خبرداد و گفت:سامانه نظام پیشنهادات کمیته امداد به آدرس
http://pishnahadat.emdad.ir/ راه اندازی شده است

مدیر کل کمیته امداد استان گفت: نظام پیشنهادات یکی از ارکان مهم مشارکت اقشار مختلف جامعه در تصمیم سازی ها در راستای پویایی سازمان است.
وی اضافه کرد:مردم خیر و نیکوکار استان می توانند با مراجعه به سامانه پیشنهادات خود را به منظور پیشبرد اهداف امداد و خدمت رسانی بیشتر به محرومین ثبت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار