مراسم گرامیداشت هفته بسیج با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه اراک ، فرمانده بسیج کمیته امداد کشور،مسئول بسیج سازندگی استان، جمعی از فرماندهان سپاه اراک و بسیجیان امدادگر در نمازخانه حضرت زهرا(س) کمیته امداد استان مرکزی برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۱۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲ 25 November 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه کمیته امداد مولود انقلاب است، گفت: این نهاد انقلابی به فرمان امام از بدو انقلاب آغاز به کار کرد و بنیان گذاران این نهاد همه انسانهایی خدایی و مؤمن بودند.
وی بسیج را شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمرانقلاب دانست و افزود: خوشبختانه فرهنگ بسیجی در نهاد مقدس کمیته امداد جریان دارد.
وی اظهار داشت: امروز نظام اداری در هم پیچیده نمی تواند گره‌گشای مشکلات باشد، اندیشه بسیجی ، عمل بسیجی و ترویج فرهنگ بسیج و ایثار رمز موفقیت در نظام اسلامی است.
امام جمعه اراک ترویج فرهنگ کار و تلاش، مدیریت جهادی و قطع وابستگی را رمز پیشرفت اعلام کردوافزود: تلاش در مسیر توانمندسازی و خودکفایی نیازمندان ، پاکدستی و پاکدامنی از لازمه‌های امدادگران کمیته امداد است که خوشبختانه این ویژگی ها در امدادگران این نهاد بارز است.
وی با اشاره به اینکه ایمان ، انجام عمل صالح و عمل به قرآن از ویژگی بسیجیان مخلص است ، اظهار داشت: ایثار، تعهد کاری، جهادی و انقلابی بودن و استقامت از ویژگی های فرهنگ بسیجی است که ترویج آن ارزشمند است.
مجید مومنی ، مدیر کل کمیته امداد استان هم با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: کمیته امداد و بسیج هر دو مولود انقلاب هستند.
وی با اشاره به اینکه در استان مرکزی تمامی کمک‌های مؤمنانه با محوریت بسیج بین نیازمندان توزیع شد ، افزود: در استان مرکزی امدادگران بسیجی در خط مقدم مقابله با فقر خالصانه در خدمت محرومان هستند.
وی اضافه کرد: بنا به فرمایش امام خمینی (ره) هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به محرومان نیست و امدادگران بسیجی این نهاد خدمت به مردم را افتخاری ارزشمند برای خود می دانند.
شایسته ذکر است، در پایان این مراسم با حضور یاوری فرمانده پایگاه بسیج کمیته امداد کشور از جمعی از بسیجیان و گروه‌های جهادی امدادگر قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار