فردی که به علت اختلافات قبلی خود در شهرستان خنداب با دیگر دوستش درگیر شده و او را با سلاح سرد به قتل رسانده و سپس از صحنه قتل متواری شده بود، در عملیات تخصصی این پلیس، در مخفیگاهش دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۱۱۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴ 24 November 2021


به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ " سعید گودرزی " فرمانده انتظامی شهرستان خنداب در این باره گفت: در پی اعلام قتلی در آبان ماه گذشته به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر وقوع یک فقره درگیری در بین دو جوان در سطح یکی از روستاهای شهرستان خنداب، بلافاصله عوامل انتظامی این شهرستان به محل اعزام شدند.
وی افزود: با حضور پلیس در محل اعلامی، مشخص شد پسر جوانی به دلیل اختلافات قبلی با دیگر دوست ۱۸ ساله اش، درگیر و او را با ضربات پی در پی چاقو به قتل رسانده و سپس از محل حادثه نیز متواری شده است.
این مقام انتظامی اظهار داشت: از همان دقایق ارسال این گزارش، تیمی تخصصی از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان خنداب، تحقیقات فراگیر خود را برای دستگیری فرد قاتل آغاز کردند.
سرهنگ " گودرزی" یادآورشد : پس از تلاش های مستمر و تکمیل تحقیقات پلیسی، سرنخ هایی از مخفیگاه فرد مورد نظر بدست آمد و روز گذشته با حضور بهنگام کارآگاهان پلیس، سرانجام قاتل متواری شده، در مخفیگاهش دستگیر و به یگان انتظامی پلیس خنداب منتقل شد.
رئیس پلیس شهرستان خنداب با اشاره به کشف آلت قتل در بازرسی مأموران از مخفیگاه قاتل مذکور افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات، پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار