جانشین فرماندهی انتظامی استان از توقیف دو دستگاه خودروی حامل مواد مخدر و کشف ۹۸ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک و هروئین در بازرسی ازآنها در۲ عمليات مشترک با پلیس استان های "فارس " و "همدان" خبرداد.
کد خبر: ۱۰۱۱۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵ 24 November 2021

 

جانشین فرماندهی انتظامی استان از توقیف دو دستگاه خودروی حامل مواد مخدر و کشف ۹۸ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک و هروئین در بازرسی ازآنها در۲ عمليات مشترک با پلیس استان های "فارس " و "همدان" خبرداد.
به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ " یوسف سپهوند " افزود: در راستاي مبارزه با سوداگرن مرگ و قاچاقچيان عمده مواد مخدر، روزگذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در روند تحقیقاتی از فعالیت ۲ قاچاقچی مواد مخدر که در سطح کشور بصورت گسترده فعالیت می کردند مطلع شده و بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای دستگیری آنها آغاز کردند.
وی یادآورشد: با انجام تحقیقات تخصصی از سوی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی، افراد مورد نظر که در حال جابجایی یک محموله بزرگ مواد مخدر بودند، در استان فارس شناسایی و مشخص شد که قاچاقچیان مذکور با یک دستگاه خودروی سواری در حال انتقال مواد مخدر از استان مذکور به مرکز کشور هستند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: بلافاصله تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس با هماهنگی دستگاه قضایی به محل عبور محموله مواد مخدر اعزام و سرانجام موفق شدند خودروی مذکور را در سطح محورهای مواصلاتی این استان شناسایی ، متوقف و در بازرسی از آن ۹۱ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کنند.
سپهوند اظهارداشت: در دیگر عملیات همین روز نیز مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی نیز توانستند در عملیاتی مشترک و با استفاده از اطلاعات میدانی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان، ۲ نفر از قاچاقچیان عمده مواد مخدر را که با یک دستگاه خودرو سواری در حال انتقال یک محموله مواد مخدر به استان های مرکزی کشور بودند را شناسایی، دستگیر و خودوری آنها را نیز توقیف کنند.
این مقام انتظامی با اشاره به کشف ۶ کیلو و ۹۰۰ گرم هروئین در بازرسی مأموران از این خودروی توقیفی ادامه داد: ۴ متهم دستگیر شده در عملیات های مذکور، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.
سرهنگ "سپهوند" با قدردانی از تلاش و هماهنگی مأمورانی که در انجام این عملیات های موفقیت آمیز نقش داشتند، از عموم مردم خواست تا هر گونه اطلاعات و گزارش های خود را در زمینه جرایم مختلف مواد مخدر به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار