معاون غذا و داروی علوم پزشکی اراک گفت: با همکاری تیم بازرسان غذا و دارو و پلیس مواد مخدر نیروی انتظامی، یکی از توزیع کنندگان اصلی متادون و قرص های سقط جنین دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۱۱۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲ 24 November 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر عباس علیمرادیان افزود: با انجام بازرسی مشترک کارشناسان این معاونت و پلیس مبارزه با موادمخدر مجموعه نیروی انتظامی اراک یکی از سرشاخه‌های پخش قرص‌های متادون و سقط جنین در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.
وی تاکید کرد: کارشناسان اداره فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل و پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان اراک در طول ماه‌های اخیر اقدامات گسترده نظارتی را در شهرستان آغاز کردند که در یک اقدام مشترک موفق بین این مجموعه و پلیس در اراک موفق به شناسایی سرشاخه مسئول توزیع قرص‌های سقط جنین و متادون به عطاری‌های شهر اراک شناسایی و دستگیر شد.
دکتر علیمرادیان یادآورشد: این فرد که سرشاخه توزیع و پخش قرص‌ها در بین عطاری‌های سطح شهر اراک بود پس از شناسایی و کار اطلاعاتی دقیق مشترک با پلیس شهرستان اراک دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: پس از اقدام و بازرسی صورت گرفته از این متهم تمامی قرص‌های متادون و سقط جنین نیز توسط این مجموعه و پلیس موادمخدر اراک کشف و ضبط شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار