رئیس بیمارستان آیت الله خوانساری اراک گفت: از اول سال تا کنون ۸۱۰ نفر از مراجعه کنندگان به این مرکز مثبت بوده اند.
کد خبر: ۱۰۱۱۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴ 23 November 2021

 


به گزارش تابناک مرکزی،دکتر پارسا رستمی افزود : بیمارستان آیت الله خوانساری یک بیمارستان فوق تخصصی ۱۳۲ تخت خوابی و جز معدود بیمارستان های غرب کشور مختص بیماران خون و سرطان است که در ۲ بخش هماتولوژی و آنکولوژی مردان و زنان و ۲ بخش رادیوآنکولوژی در حال ارایه خدمت به بیماران می باشد.
دکتر رستمی گفت : بیمارستان آیت الله خوانساری یک بیمارستان فوق تخصصی ۱۳۲ تخت خوابی و جز معدود بیمارستان های غرب کشور مختص بیماران خون و سرطان است که در ۲ بخش هماتولوژی و آنکولوژی مردان و زنان و ۲ بخش رادیوآنکولوژی در حال ارایه خدمت به بیماران می باشد.
او افزود : در طول شیوع اپیدمی کرونا این مرکز درمانی ۲ مرتبه با کادری مجرب و متبحر به بیماران کرونایی اختصاص یافت و پس از آن تا مهرماه سال جاری نیز به صورت دو نیمه ( فاز یک مختص بیماران کرونایی و فاز ۲ مختص بیماران سرطانی و هماتولوژی) به بیماران ارایه خدمت میکرد و خوشبختانه در حال حاضر بیمار مبتلا به کرونا در این مرکز وجود ندارد و تقریباً تخلیه شده است.
وی تاکید کرد : از ۸۱۰ مراجعه کننده کرونایی در نیمه اول سال جاری، ۵۱۸ مبتلا دارای تست مثبت، ۲۷۶ مراجعه کننده مشکوک تست منفی، ۱۶ مورد فاقد نمونه به ثبت رسیده است که ۶۶۴ نفر بهبود و ۱۳ مورد به سایر مراکز درمانی منتقل شدند.
دکتر رستمی ادامه داد : در سال ۹۹ حدود ۱۲۶ بیمار و در سال جاری، ۲۴۵ نفر در مگا آی سی یو بیمارستان آیت الله خوانساری بستری و خدمات درمانی را دریافت کردند.
رئیس بیمارستان آیت الله خوانساری اراک گفت : در این مرکز درمانی ۱۰ تخت در بخش آی سی یو جنرال، ۲۳ تخت در بخش شیمی درمانی سرپایی و ۱۴ تخت در بخش اورژانس فعال است که در دوران اپیدمی کرونا ۱۸ تخت در مگا آی سی یو این بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص یافته است.
وی افزود : در سال ۹۹ و نیمه اول سال جاری، حدود ۲ هزار و ۵۱۷ بیمار کرونایی در بیمارستان آیت الله خوانساری اراک خدمات درمانی دریافت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار