استاندار استان مرکزی گفت: حضور پلیس در جامعه احساس امنیت در بین شهروندان را به همراه دارد.
کد خبر: ۱۰۱۰۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹ 22 November 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی ، دکتر" فرزاد مخلص الائمه " در رزمايش طرح زمستانه پليس با گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به اینکه بسیج یک سازمان محدود نیست بلکه نهادی مردمی و در خدمت مردم است افزود: ولایتمداری و شهادت طلبی از ویژگی های افراد بسیجی به شمار می رود.
وی یادآورشد: نيروي پليس، نيرويي سرافراز، پرتلاش و مورد اعتماد  و اطمينان مردم و مسئوليت هاي آنان در طرح محدوديت هاي ترافيكي در اجراي طرح زمستانه سنگين است.
استاندار استان مرکزی با بیان اینکه این استان نقطه اتصال شمال به جنوب و شرق به غرب کشور است افزود: با توجه به اینکه محورهاي مواصلاتی استان مرکزی پر تردد می باشند تامین امنیت جاده ها و خدمات رسانی به شهروندان در حوزه های ترافیکی از اهمیت بالایی برخوردار است .
رئیس شورای تامین استان مرکزی حضور پلیس را در جامعه امنیت بخش دانست و افزود: مردم نیز در تامین امنیت ترافیکی نقش مهمی دارند که با رعایت قوانین و مقرارت مراقب سلامت خود و دیگر افراد جامعه هستند.
وی اظهار داشت: همواره بايد متعهدانه تلاش كنيم تا خدمتگزار شایسته‌ای براي مردم و نظام اسلامي باشيم و از هيچ تلاشي در ارتقاء سطح امنیت ترافیکی شهروندان و کاهش حداکثری تصادفات دریغ نداشته باشيم.
استاندار مرکزی ادامه داد: ادارات و سازمان‌های متولی اجرای طرح زمستانی از جمله هلال‌احمر، فوریت‌های پزشکی، اداره راه و شهرسازی، شهرداری و ... با بسیج امکانات و نیروهای خود با حضور به‌ موقع در معابر درون و برون‌شهری و ارائه خدمات شایسته و درخور و شأن و منزلت مردم، باید با آمادگی کامل نسبت به مرتفع کردن مشکلات احتمالی در اجرای این طرح اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار