فرمانده انتظامی استان از آغاز طرح زمستانه ترافیکی پلیس‌ با حضور ۹۰ تیم ثابت پليس و دیگر تیم های امدادی در معابر درون و برون شهری این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۰۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷ 22 November 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، سردار"حسن مفخمی شهرستانی" در رزمایش طرح زمستانه ترافیکی استان مرکزی افزود: با توجه به آغاز فصل سرما و تغییرات شرایط جوی و احتمال بارش نزولات آسمانی، برنامه‌ریزی هاي كاربردي از ماه‌ها پيش در جلسات هماهنگي بين سازماني انجام شده است.
وی با اشاره به آمادگی کامل نیروهای امدادی از جمله سازمان آتش‌نشانی، راهداری، هلال‌احمر، اورژانس، شهرداری، سازمان اتومبیل ‌رانی و گردشگری در کنار پلیس در اجرای طرح زمستانه ترافیکی یادآورشد: با آغاز اين طرح، نیروهای خدماتی و امدادی با استفاده از حداکثر توان اجرایی و امکانات موجود، آماده ارائه خدمات مضاعف در ایام زمستان به هم‌وطنان در محورهای مواصلاتی استان هستند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان نقش راهبردی معابر این استان در اتصال محورهای شمالی کشور به محورهای جنوبی و نیز محورهای شرقی به محورهای غربی کشور افزود: حضور پلیس و نیروهای خدماتی و امدادی در طول این مسیرها ارتقاء امنیت ترافیکی و قوت قلب برای مسافران در طول تردد در محورهای مواصلاتی به شمار می‌رود.
سردار مفخمی شهرستانی با تأکید بر پوشش اغلب محورهای استان مرکزی در طرح زمستانه پلیس مرکزی اظهارداشت: ۹۰ تیم ثابت در معابر درون شهری و گردنه‌های برف گیر و حادثه‌ساز برون شهری استان مرکزی، از آغاز تا پایان این طرح، آماده ارائه خدمات مختلف ترافیکی به هموطنان خواهند بود.
این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی با اشاره به نقش غیر قابل انكار طرح زمستانه در کاهش تلفات حوادث جاده ای، یادآور شد: تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا در پایان اجرای این طرح، شاهد روند کاهشی در وقوع تصادفات رانندگی باشیم.
سردار مفخمی شهرستانی با تأکید بر نقش بسیار مهم و انکار ناپذیر انسجام و هماهنگي دستگاه های مختلف در اجرای موفقیت آمیز طرح زمستانه اضافه كرد :‌ اجراي رزمايش طرح زمستانه پليس راه و راهور استان مركزي با تلاش و همت بلند دستگاه هاي دخيل چون راهداري ، اورژانس ، هلال احمر ، امداد خودرو ، آتش نشاني ، شهرداري و نقش اثرگذار اصحاب رسانه از اول آذر ماه تا بيستم  اسفند ماه تداوم خواهد داشت .
رئیس پلیس استان مرکزی در پایان با قدردانی از تعامل و همکاری همه سازمان های اجرایی با نیروی انتظامی به منظور اجرای هرچه بهتر این طرح ادامه داد: امید می رود با اقدامات تمهیدی انجام شده در طرح زمستانه ، شاهد افزایش انضباط ترافیکی، ایمنی تردد ها در محورهای مواصلاتی، مدیریت حوادث ترافیکی و ارائه خدمات روز افزون به هموطنان، در اجرای این طرح باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار