رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان از کشف بیش از دو هزار قرص و مکمل های غیر مجاز به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در عملیات کارشناسان این پلیس خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۰۷۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷ 21 November 2021



به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ"احسان آنقی" در تشریح جزئیات این خبربا اشاره به اینکه کلیه جرائمی که در فضای حقیقی توسط مجرمان انجام می شود در فضای مجازی نیز امکان وقوع آن ها می باشد افزود: یکی از رسالت های پلیس فتا رصد شبانه روزی فضای مجازی و مقابله با جرائمی است که ممکن است توسط شیادان در این فضا انجام شود.
وی یادآورشد: در پی رصد صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا استان در فضای مجازی، سایتی تحت عنوان فروش دارو و مکمل های غیرمجاز شناسایی و پرونده ای در این زمینه تشکیل شد.
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در اقدامات به موقع کارشناسان پلیس فتا استان مرکزی متهم شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ آنقی با اشاره به کشف ۲ هزار عدد قرص و ۳۱ قوطی پودر مکمل غیر مجاز در بازرسی از مخفیگاه متهم اظهار داشت: ارزش داروهای مکشوفه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ارزیابی شده است و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
اين مقام انتظامي با اشاره به آمادگی کامل پلیس فتا برای دریافت گزارش سازمان های ذيربط و یا گزارش های مردمی در خصوص جرائم فضای مجازی بیان داشت: مرکز فوریت های سایبری پلیس فتا به شماره تماس۰۹۶۳۸۰به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارشات و ارائه مشاوره به هموطنان می باشند و در صورت بروز هرگونه مشکل راهکار های مناسب را به هموطنان ارائه خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار