مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: فعالیت تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم این استان از یکم آذرماه جاری به‌صورت حضوری است و دانش‌آموزان باید در فرآیند یادگیری چهره به چهره در کلاس درس حاضر شوند.
کد خبر: ۱۰۱۰۷۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱ 21 November 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،«بهرام حسین‌آبادی» در جمع خبرنگاران افزود: در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی با تصمیم شورای مدارس، کلاس‌های ۲۶نفره به ۲ گروه و کلاس‌های ۳۶ نفره برای حضور در مدارس به سه گروه تقسیم می شوند.
وی ادامه داد: دانش آموزان گروه نخست پس از حضور در مدارس آموزش را به‌صورت حضوری و گروه دوم در منزل به‌صورت برخط پی می‌گیرند و همزمان از آموزش کلاس‌های مدارس استان مرکزی بهره‌مند می شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی یادآورشد: ۵۰ درصد دانش‌آموزان این استان از فردا(اول آذرماه) یک روز در میان در مدارس حضور یافته و بقیه به‌صورت برخط و غیرحضوری در کلاس‌های آموزش و پرورش استان حضور می‌یابند.
حسین‌آبادی اظهار داشت: فعالیت حضوری مدارس استان مرکزی متفاوت است و بر اساس تعداد دانش آموزان و فضای فیزیکی فضاهای آموزشی استان برنامه‌ریزی شده است.
وی با یادآوری فعالیت حضوری مدارس روستایی، دروس عملی هنرستان‌ها و آغاز فعالیت مدارس پایه دوم متوسطه از پانزدهم آبان ماه جاری در این استان نیز گفت: ۹۰ هزار دانش آموز از ابتدای سال جاری تاکنون به‌صورت حضوری از آموزش‌های مدارس استان بهره‌مند شده‌اند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی افزود: ۱۴۰ هزار دانش‌آموز استان مرکزی نیز از ابتدای آذرماه جاری بر اساس گروه‌بندی مدارس، رعایت پروتکل‌ها و فاصله اجتماعی به صورت حضوری در مدارس این استان حضور می‌یابند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار