فرمانده انتظامی شهرستان محلات از شناسایی و دستگیری باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و کشف ۷ دستگاه موتور سیکلت سرقتی از مخفیگاه آنان خبرداد.
کد خبر: ۱۰۱۰۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱ 18 November 2021



به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ " عباس محمد رضایی " افزود: در پي وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در نقاط مختلف شهرستان محلات ، بررسي موضوع به صورت تخصصي به تيمي از كارآگاهان پليس این شهرستان ارجاع شد.
این مقام انتظامی یادآورشد :سرانجام پس از اتمام تحقیقات پلیسی،۲ نفر از سارقان شناسایی و ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ شهرستان محلات در عملیاتی بهنگام موفق به دستگیری این سارقان و کشف ۲ دستگاه موتور سیکلت سرقتی از مخفیگاه آنان شدند.
وی با اشاره به شناسایی و دستگیری ۳ نفر دیگر از سارقان که با افراد مذکور در سرقت موتورسیکلت همکاری داشتند در ادامه این عملیات پلیسی اظهار داشت: در بازرسی مأموران انتظامی کلانتری ۱۳ این شهرستان از مخفیگاه این سارقان نیز ۵ دستگاه موتورسیکلت سرقتی دیگر کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان محلات با تأکید بر شناسایی مالباختگان و تحویل موتورسیکلت های سرقتی به آنان افزود: این سارقان در بازجویی های فنی مأموران، به انجام سرقت موتورسیکلت های مختلف شهروندان این شهرستان و دیگر شهرستان های همجوار به صورت باندی و گروهی اعتراف کردند.
سرهنگ محمد رضایی با قدردانی از تلاش وافر کارکنان پلیس شهرستان محلات در انجام موفقیت آمیز این عملیات پلیسی گفت: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار