رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: از سیستم آموزشی می خواهیم پس از اطمینان کامل اقدام به بازگشایی مدارس کند.
کد خبر: ۱۰۰۹۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷ 17 November 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: بازگشایی مدارس و حضور دانش آموزان در کلاس های درس در این شرایط بسیار امر حساسی است و به همین دلیل از تصمیم گیران این امر می خواهیم با توجه به حساسیت موضوع، پس از حاصل شدن اطمینان و آماده شدن صددرصدی شرایط، اقدام به این کار کنند.
وی یادآورشد: امید می رود با تعاملی که بین دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش وجود دارد، بازگشایی مدارس را با رعایت و نظارت بیشتر و بهتر پروتکل های بهداشتی انجام دهیم.
وی تاکید کرد: رعایت پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی در این برهه زمانی بسیار اهمیت دارد و باید هم ضمن توجه به سلامتی و جان دانش آموزان عزیز به فکر تحصیل و علم آموزی آنان نیز بود.
دکتر جمالیان ادامه داد: وجود کمبودهایی در زیر ساخت های فضای آموزشی را قبول داریم، اما از طرفی از همزمانی کرونا و آنفولانزا و در شرایط حساس و شکننده بودن احتمال وقوع موج پنجم نیز نگران هستیم.
وی افزود: گرچه برخی مدارس غیرانتفاعی بدون هماهنگی با مجموعه بهداشت و درمان اقدام به بازگشایی کرده اند، که با عدم رضایت دانشگاه علوم پزشکی به عنوان متولی سلامت و هم والدین دانش آموزان بوده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک همچنین در خصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون دانش آموزی گفت: تاکنون بیش از ۹۰ درصد نوبت اول و ۶۰ درصد از جمعیت دانش آموزی واجد شرایط هر دو دز واکسن خود را دریافت کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار